عکس اسپرت عروس و داماد در بهترین آتلیه عکاسی اصفهان

عکس اسپرت عروس و داماد در بهترین آتلیه عکاسی اصفهان

عکاسی اسپرت سبکی از عکاسی جدید و پرطرفدار می باشد که به صورت عکس های تک نفره، دونفره ، عکس کودک، عکاسی مدلینگ و غیره… اجرا می شود.

اصل و اساس عکاسی اسپرت ژست و موقعیت طبیعی افراد می باشد و اشخاص هنگام عکاسی اسپرت در موقعیت های طبیعی و متداول قرار می گیرند.

ویژگی بارز و متفاوت عکس های اسپرت در غیر رسمی بودن و مصنوعی نبودن ژست ها ، خنده ها و واکنش های افراد در موقعیت ها و پوزیشن های مختلف می باشد.

عکس اسپرت عروس و داماد

شما عزیزانی که تمایل به گرفتن عکس های اسپرت دارید می توانید با مراجعه به بهترین آتلیه عکاسی نمونه کارهای این آتلیه را ببینید. آتلیه عکاسی انعکاس در زمینه عکاسی و فیلمبرداری از مجالس و جشن ها در خدمت شما عزیزان است.

عکاسی کودک، عکاسی بارداری، کلیپ فرمالیته، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی و… جزء خدمات این آتلیه است.

عکس اسپرت عروس و داماد در بهترین آتلیه عکاسی اصفهان

دنیای مدرن و پر زرق و برق امروزی مزایا و ویژگی های مثبت زیادی داشته که باعث زیبایی، جذابیت در شاخه هایی از زندگی شده است.

یکی از شاخه هایی که امروزه بسیار پیشرفت داشته و تاثیر این پیشرفت روی زندگی اشخاص انکار ناپذیر می باشد ، رشته و هنر عکاسی و فیلمبرداری می باشد.

امروزه جزء جدایی ناپذیر مراسم و جشن های مختلف عکاسی و فیلمبرداری است . تقریباً مناسبتی پیدا نمی شود که عکاسی و فیلمبرداری مخصوص به خود را نداشته باشد.

زیباترین عکس اسپرت

حتی اشخاص و افراد تمایل دارند عکس های زیبا و حرفه ای بدون مناسبت نیز داشته باشند. یکی از شاخه ها و آیتم های عکاسی که امروزه بسیار ترند شده است ، عکاسی اسپرت می باشد.‌

عکاسی اسپرت سبکی از عکاسی به شمار می رود که در آن ژست گرفتن سوژه اصلاً جایی نداشته و از سوژه های عکاسی در حالت و موقعیت های طبیعی عکاسی می شود.

بدین معنی که سوژه رفتارها و پوزیشن های طبیعی خود را اجرا نموده و عکاس اقدام به عکس برداری می نماید . در عکاسی اسپرت با استفاده از دانش روز، تجهیزات و امکانات حرفه ای از سوژه در حالتهای معمول و متداول خود عکاسی شود.

از جمله شاخه های عکاسی اسپرت عکاسی کودک، عکس های تک نفره ، عکاسی عروس و داماد، عکاسی تبلیغاتی و غیره… را می توان نام برد .‌
در تمامی موارد سعی و تلاش عکاس در ثبت لحظه های خاص و فوق العاده سوژه بدون دستکاری و تغییر دادن ری اکشن های آن است .

عکس اسپرت عروس و داماد

عکاسی اسپرت عروس و داماد

برخی از عروس و دامادها تمایل دارند، قبل از مراسم عروسی تجربه عکاسی دو نفره را داشته باشند و آمادگی لازم را برای عکاسی روز مراسم خود کسب نمایند.‌

زوج فارغ از آداب و رسوم و ملزومات جشن عروسی عکسهای طبیعی و به اصطلاح خودمانی را داشته باشند. بنابراین اقدام به عکاسی اسپرت می نمایند .
در بعضی مواقع نیز آتلیه ها پیشنهاد عکاسی اسپرت را به عروس و داماد می دهند ، تا عروس و داماد از اضطراب و استرس مراسم عروسی دور شوند و در نتیجه عکاسی مراسم و جشن آنها نتیجه و راندمان بهتری داشته باشد.
در مورد عکاسی اسپرت عروس و داماد می توان گفت سبک عکاسی عروس و داماد می باشد، که حالت غیررسمی داشته و عروس و داماد در حالت طبیعی و عادی خود اقدام به عکاسی می کنند.
همانطور که از مطالب گفته شده استنباط می شود ، برای این سبک عکاسی احتیاج به لباس خاص ، ژست خاص و یا حتی مکان خاص عکاسی نمی باشد و شما می توانید در هر حالت و با هر سبک پوشش اقدام به عکاسی نمایید.

ژست عروس و داماد اسپرت
بهتر است قبل از روز عکاسی اطلاعات دقیقی در مورد مکانی که برای عکاسی در نظر گرفته اید در اختیار عروس و داماد قرار دهید. همچنین دادن مشاوره در زمینه لباس ها و اکسسوری های عروس و داماد بسیار کمک کننده می باشد .
عکاسی در طبیعت می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد . استفاده از لباس های شکیل و زیبا در خلق و ثبت عکس های ماندگار بسیار تاثیر گذار می باشد.داشتن خلاقیت و نوآوری برای عکاس عکسهای اسپرت فاکتور و آیتم لازم و انکار ناپذیر می باشد.

یک عکاس خلاق و حرفه ای در تمام موارد من جمله انتخاب مکان مناسب عکاسی، پوشش و اکسسوری های مورد استفاده از خلاقیت و نوآوری استفاده کرده و عکس ها را از حالت یکنواختی و تکراری بودن خارج کرده، لحظاتی ناب و استثنایی را شکار می نماید .

عکاسی اسپرت دو نفره معمولاً روایتگر داستانی می باشد . به عنوان مثال اگر مکان انتخاب شده برای عکاسی در دامان طبیعت بوده باشد، عکاسی می‌تواند روایتگر یک گردش دو نفره باشد.

عکاس حرفه ای با دادن مشاوره مناسب و دقیق عروس و داماد را هدایت و راهنمایی کرده تا ژست های گرفته شده طبیعی تر ، زیباتر ، خلاقانه تر و صد البته ماندگار تر باشد.

نکات کلیدی عکس اسپرت عروس و داماد

برخی نکات و اصول هستند ، که رعایت و در نظر گرفتن آنها در عکاسی اسپرت می تواند در راندمان و نتیجه کار تاثیر گذار باشد . از جمله این موارد می توان به زاویه عکاسی اسپرت اشاره کرد.

ژست اسپرت دو نفره
از آنجا که عکاسی اسپرت در واقع عکاسی در موقعیت ها و پوزیشن های طبیعی است، بهتر است، هنگام عکاسی از نگاه کردن مستقیم به لنز دوربین خودداری نمایید.

جهت نگاه شما می‌تواند به شریک عاطفی شما باشد. یا به مناظر اطراف خود نگاه کنید . یا مثلاً اگر در حال انجام فعالیتی هستید ، زاویه نگاه شما معطوف به فعالیت انجام شده باشد.

البته داشتن یکی دو عکس که نگاه شما به لنز دوربین باشد ، نیز جذاب و زیبا است. اما فراموش نکنید هر چه حالت طبیعی تر و خودمانی‌تر داشته باشید ، عکس های شما زیباتر و متفاوت تر خواهد بود .
یکی دیگر از نکاتی که در عکاسی اسپرت می تواند مد نظر قرار گیرد، مکان عکاسی می باشد. بسیاری از زوجین تمایل به عکاسی در طبیعت داشته و ساحل دریا، جنگل، دشت های پرگل و یا حتی کویر را برای عکاسی انتخاب می نمایند.

بعضی زوجین مکانی را که برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کردن مانند پارک و یا کافه برای عکاسی انتخاب می نمایند.

امروزه بعضی از زوجین تمایل به عکاسی اسپرت در فضاهای شلوغ شهری داشته و میخواهند عکس های آنها در فضای شلوغ و پر ازدحام شهر ها گرفته شوند.

در تمام این موارد سلیقه و خواست عروس و داماد اصل و ملاک می باشد و یک عکاس و آتلیه حرفه ای باید تمام تجهیزات و لوازم لازم برای عکاسی در این مکان ها را داشته باشند.

همچنین از لحاظ حرفه ای و تکنیکی توانایی عکاسی در این مکان ها و سپس ادیت و ویرایش عکس را داشته باشند.

عکس اسپرت عاشقانه

استفاده از نور طبیعی ، تنظیم نور خورشید، استفاده از عوامل طبیعی موجود در لوکیشن مانند باد و تلفیق و به کارگیری این عوامل با سوژه و داستان عکاسی همه نشان دهنده تخصص و تجربه های عکاس عکسهای اسپرت می باشد.
یک عکاس حرفه ای در تمام لوکیشن ها آماده روبرو شدن با عوامل دردسر ساز و رفع و حذف آن ها می باشد. می‌تواند از تمام چالش های روبروی خود به عنوان فرصت استفاده کرده و عکس های استثنایی خاص و متفاوت را ثبت نماید.
مورد بعدی دادن مشاوره درست و اصولی به زوجین در زمینه انتخاب لباس و اکسسوری های مورد استفاده، متناسب با لوکیشن و داستان روایت شده می باشد.

داشتن لباس های ست، استفاده از کلاه ، تاج گل، زیورآلات اسپرت و متفاوت، دسته گلهای ساده که از گلهای وحشی تهیه شده باشد.

استفاده از تم های خواص و ترند روز مانند عکاسی در کافی شاپ ها یا عکاسی با فنجان قهوه و غیره امروزه بسیار متداول و مرسوم است، استفاده از وسایلی که خاطره مشترکی را روایت می کنند، همگی در عکاسی اسپرت تاثیر گذار هستند .
نکته های دیگر که در عکاسی اسپرت باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به مینیک صورت و واکنش های طبیعی صورت زوجین در پوزیشن های مختلف می باشد.

عکس اسپرت عروس

داشتن یک لبخنده طبیعی، خنده های واقعی و غیر مصنوعی می‌تواند در نتیجه عکاسی بسیار تاثیر گذار باشد.

در کل کنش و واکنش های طبیعی زوجین ملاک و معیار اساسی در عکاسی اسپرت محسوب شده و متناسب با فرهنگ و اعتقادات افراد در موقعیت ها و شرایط مختلف دو نفره می توان اقدام به عکاسی اسپرت نمود.

جمع بندی

عکاسی اسپرت سبکی از عکاسی می باشد که افراد در موقعیت ها و حالات طبیعی به عنوان سوژه عکاسی انتخاب می شوند. این عکاسی می تواند به صورت عکاسی دونفره، عکاسی کودک، عکاسی شخصی و یا حتی عکاسی مدلینگ در نظر گرفته شود.

در این سبک عکاسی خلاقیت و نوآوری عکاس ، تسلط به دانش روز، داشتن تجهیزات و امکانات لازم، تجربه بالا و زیاد در زمینه عکاسی اسپرت لازم و ضروری می باشد.

نکات و اصولی که باید در عکاسی اسپرت مد نظر قرار گیرد، شامل انتخاب لوکیشن مناسب و مورد پسند عکاس و سوژه عکاسی، انتخاب زاویه مناسب برای عکاسی است.

 داشتن موقعیت و ژست های طبیعی هنگام عکاسی، استفاده از لباس های مناسب و اکسسوری های خاص و شیک و غیره… می باشد، که در نتیجه عکاسی اسپرت بسیار تاثیر گذار است.

آتلیه عکاسی انعکاس در زمینه عکاسی و فیلمبرداری از جشن ها و مراسم تولد، ودینگ، فرمالیته، عکاسی کودک، بارداری، عکاس تبلیغاتی، عکاسی صنعتی و… در خدمت شما هموطنان عزیز است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *