عکس بارداری در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان

عکس بارداری در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان

از زیباترین و پر خاطره ترین دوران زندگی هر مادری، دوران بارداری می باشد . بسیاری از خانواده ها تمایل دارند، این لحظات شیرین و فراموش نشدنی را ثبت و نگهداری نمایید.

یکی از بهترین روش های ثبت خاطرات این دوران طلایی ، عکس برداری از مادر باردار است. امروزه عکس بارداری ، بسیار پرطرفدار شده و آتلیه های حرفه ای اقدام به راه اندازی آتلیه بارداری نموده‌اند.
اما آتلیه بارداری باید دارای شرایط و ویژگی های بخصوصی باشد، تا برای انتخاب توسط افراد گزینه مناسبی به شمار آید. در ذیل نکاتی که باید هنگام عکاسی بارداری مد نظر قرار گیرد، جمع آوری شده است.

عکس بارداری در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان

بهترین ژست عکس بارداری

 ۱. داشتن خدمات و امکانات برای رفاه مادر

از آنجا که مادر باردار شرایط خاصی دارد، آتلیه مورد نظر باید آسایش و آرامش مادر باردار را به عنوان اولین ویژگی آتلیه بارداری مد نظر قرار دهداین موضوع بسیار اهمیت دارد.

شرایط جسمی و روحی مادر در این دوران متفاوت می باشد و لازم است ، آتلیه بتواند خدمات مورد نیاز مادر را فراهم نماید.

آسایش و آرامش مادر در حین عکاسی بر روی نتیجه کار تاثیر زیادی دارد و باعث می گردد صورت و استایل مادر زیباتر و جذاب تره باشد.

۲. انتخاب زمان مناسب برای عکاسی بارداری

پر واضح است، بهترین زمان برای عکاسی از مادر باردار، زمانی می باشد ،که برجستگی شکم کاملاً مشخص باشد.

اما اگر این فرایند به روزهای آخر دوران بارداری موکول شود ، از آنجا که در این تایم مادر در شرایط جسمی مناسبی نمی باشد و هنگام حرکت با دشواری رو به رو است .

از لحاظ روحی نیز مادر به خاطر نزدیک شدن به زمان زایمان دچار استرس و اضطراب است.

روزها و هفته های پایانی برای این کار مناسب نمی باشد . معمولاً زمان مناسب بین ۲۸ تا ۳۵ هفتگی مادر باردار می باشد.

چرا که در این زمان برجستگی شکم مشخص می باشد و مادر از لحاظ شرایط جسمی و روحی آمادگی لازم برای عکاسی را نیز دارد.

اما به طور کلی نظر مشتری نیز در این مورد اهمیت بسزایی دارد و باید با مادر مشورت کرد.

در بهترین آتلیه عروس در اصفهان بهترین و جدیدترین مدل های عکس بارداری را به یادگار ثبت کنید. ما برای شما بهترین خاطرات به یادگار می گذاریم.

عکاسی بارداری

 ۳. لباس مناسب برای عکاسی بارداری

انتخاب لباس مناسب در زمینه عکاسی بارداری نیز از موارد قابل توجه می باشد. لباسی که بتواند موقعیت بارداری مادر را نشان داده، زیبایی و جذابیت داشته باشد.

در زمان عکس برداری دو نفره با پدر، تناسب با لباس پدر داشته باشد. برخی از آتلیه های حرفه ای لباس های خاص و زیبایی را طراحی و تهیه کرده و در اختیار مراجعان خود قرار می دهند.

در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان خدمات ویژه ای برای عکس بارداری از شما عزیزان قرار داده شده است.

۴. میکاپ و آرایش مناسب صورت و مو

داشتن یک میکاپ ساده و شیک می تواند، مادر باردار را به زیبایی یک فرشته نشان بدهد . در زمان عکسبرداری بارداری بهتر است، از آرایش های غلیظ و مدل های پیچیده مو استفاده نگردد.

یک میکاپ حرفه ای علاوه بر افزایش اعتماد به نفس مادر می تواند، در نتیجه کار نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

۵.استفاده از اکسسوری

در عکاسی بارداری استفاده از اکسسوری های متنوع و متفاوت می توانند زیبایی کار را دو چندان نمایند. استفاده از تاج های گل زیبا، دسته گل یا حلقه های گل برای روی موهای مادر بسیار جذاب و متفاوت است.

جدیدترین ژست عکس بارداری

استفاده از تاج و بالهای مخصوص فرشتگان در صورت تمایل مادر نیز می‌توانند، سوژه های مناسبی را در اختیار عکاس قرار دهد. استفاده از اکسسوری ها بیشتر مبتنی بر سلیقه اشخاص می باشد.

اما در در این زمینه نیز سادگی و پرهیز از شلوغی جذاب تر و شیک تر است.

۶. ژست های مربوط به عکاسی بارداری

انتخاب ژستها و سوژه های مناسب و خلاقانه زیبایی کار را بیشتر می کند. یکی از پرطرفدارترین این ژست ها عکسبرداری از شکم مادر به صورت ‏کلوز آپ می باشد.

ژست های مادر باید طبیعی بوده و برجستگی شکم را به خوبی نشان دهد. راهنمایی و هدایت مادر برای یک ژست زیبا و بی نظیر از مهارتهای یک عکاس حرفه ای می باشد.

آتلیه عکاسی انعکاس با داشتن سالها تجربه در عکاسی، بهترین عکس های بارداری، بهترین کلیپ های مربوط به دوران بارداری را به صورت تخصصی و حرفه ای برای مشتریان خود تهیه و تولید می نمایند.
دومین سوژه ی عکاسی برای عکاسی بارداری عکس دونفره پدر و مادر است. یک عکس دو نفر ه ی خوب می‌تواند، نشان از همراهی و حمایت پدر از مادر باردار در این دوران باشد.
از دیگر سوژه ها و و ژست های مناسب ، عکاسی در فضای باز و استفاده از عناصر طبیعی در عکاسی است. همواره طبیعت یکی از المان های بسیار جذاب در هر زمینه عکاسی به شمار می آید.

در عکاسی بارداری ، استفاده از تغییر فصول برای نشان دادن ، گذر زمان در دوران بارداری می تواند، بسیار خلاقانه باشد.

به عنوان مثال شروع بارداری در فصل بهار و بعد عکاسی در فصول بعدی تا زمان زایمان بسیار جالب و متفاوت است.

عکس بارداری

اگر مادر تمایل داشته باشد، عکاسی قبل از بارداری و عکاسی در زمان بارداری و تلفیق عکس ها می تواند، سوژه دیگری برای عکاسی بارداری باشد.

۷. استفاده از امکانات و تجهیزات حرفه ای

به طور مشخص و واضح استفاده از امکانات و تجهیزات حرفه ای و تخصص لازم، جهت ادیت و ویرایش عکس ها و ساخت کلیپ های حرفه ای ویژگی لازم برای یک آتلیه تخصصی در زمینه عکاسی بارداری می باشد.
بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان آتلیه تخصصی انعکاس، با داشتن به روز ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین تجهیزات و امکانات عکاسی و ادیت و طراحی عکس و ساخت کلیپ های حرفه ای بهترین گزینه برای انتخاب مادران باردار می باشد.

هدیه آتلیه عکاسی انعکاس، به مادران باردار یک عکس رایگان از این دوران خاطره انگیز است. ما لحظات زیبای شما را به زیباترین شکل ثبت می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *