جذاب ترین اکسسوری ها در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان

 جذاب ترین اکسسوری ها در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان

از دیرباز عکس و فیلم از بهترین و مهمترین یادگاری های افراد در مراسم مختلف بوده و هست. داشتن عکس و فیلم از مراسم عروسی تا سالهای زیادی خاطرات آن روز خاص را برای همگان زنده و تازه کرده و شیرینی لبخند را به ما هدیه داده است.

یکی از مهمترین مراسم هایی که برگزار می شود، جشن عقد و نامزدی و مراسم عروسی است .همواره زوجین برای داشتن بهترین عکس و فیلم از این روز خاص دقت و وسواس زیادی به خرج داده و سعی در انتخاب بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان می نمایند.
آتلیه عکاسی انعکاس به عنوان بهترین آتلیه عروس در اصفهان همواره گزینه ای بسیار خوبی برای انتخاب این عزیزان بوده است.

کادر حرفه ای آتلیه عکاسی انعکاس با داشتن تخصص و تجربه بسیار زیاد در این زمینه همواره بیشترین سطح رضایت را از از مراجعان خود دریافت کرده‌اند.

جذاب ترین اکسسوری ها در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان

جذاب ترین اکسسوری ها

از مهمترین عوامل و فاکتورهایی که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی عکس های گرفته شده داشته باشد، استفاده از اکسسوری ها در عکاسی می باشد.

در این مطلب میخواهیم درباره اکسسوری های قابل استفاده در عکاسی عروس و داماد صحبت نماییم، تا ایده های جالبی در این زمینه برای شما عزیزان فراهم نماییم.

 کلاه عروس

یکی از بهترین و زیباترین اکسسوری های که معمولاً زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد، ولی استفاده از آن در عکاسی عروس بسیار جالب است و نتیجه کار را جذابتر و خاص تر می نمایند، کلاه می باشد.

از آنجا که معمولاً از تاج و تور برای عروس خانم ها استفاده می شود، استفاده از کلاه می تواند، بسیار خلاقانه و متفاوت باشد. ایده ها و ژست های قابل اجرا به وسیله ای کلاه، عکس را بسیار زیباتر می کند.

در استفاده از کلاه تنوع خیلی زیادی وجود دارد. انواع کلاه های حصیری، ساحلی، فانتزی، عروسکی با کمی خلاقیت و استفاده از گل یا تور بر روی آنها گزینه بسیار مناسبی برای عکاسی عروس می باشد.

ست کردن گل روی کلاه با دسته گل عروس و یا گل سینه داماد و هر ایده خلاقانه دیگری که باعث تنوع و جذابیت در عکس ها می شود، می تواند بسیار کاربردی باشد.

دستکش عروس

دومین اکسسوری جذاب و متفاوت که می تواند در عکاسی بسیار خاص و جالب باشد، استفاده از دستکش عروس است.

از آنجا که معمولاً لباس های عروس به صورت حلقه ای طراحی می شود، استفاده از دستکش های بلند زیبایی دستان عروس خانم را چند برابر کرده و تاثیر بسیار زیادی روی عکس خواهد داشت.

پابند عروس

پابند عروس

یکی دیگر از اکسسوری هایی که می تواند بسیار فانتزی و متفاوت باشد، استفاده از پابند برای عروس می باشد. معمولاً در عکاسی عروس توجه زیادی روی کفش ها وجود ندارد.

در حالیکه  زیباترین ژست های عروس و داماد را با استفاده از کفش و پابند قابل اجرا و خلق می باشد.

داشتن کمی خلاقیت در استفاده از پابند و کفش های فانتزی در عکاسی می تواند، تا حد بسیار زیادی از تکراری شدن عکس ها جلوگیری نماید و نتیجه کار را بسیار متمایز و چشمگیر نمایند.

کفش عروس

در انتخاب کفش ها برای عروس مواردی غیر از زیبایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. از جمله تفاوت میزان قد عروس و داماد که خود مسئله مهمی در عکاسی می باشد.

راحتی کفش نیز مسئله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد تا عروس در طول مراسم راحت و آزاد باشد.

ریسه های نور

ریسه های نور

استفاده از از ریسه های نور نیز یکی از جذاب ترین موارد در عکاسی عروس می باشد. ریسه های نور در فضا و محوطه عکاسی تاثیر محیط را چند برابر کرده و فضایی بسیار فانتزی و رمانتیک ایجاد می نماید.

همچنین از ریسه های نور در چتر، کلاه، دسته گل عروس می تواند بسیار خلاقانه و متمایز باشد. همچنین در کنار ریسه های نور می توان از بادکنک آرایی نیز استفاده کرد.

بادکنک آرایی

بخصوص که امروزه استفاده از بادکنک آرایی در مراسم های مختلف بسیار مرسوم و مد روز می باشد. بادکنک های هلیومی و فویلی کاملا متفاوت است و نتیجه حاصل از عکاسی با ریسه های نور و بادکنک ها بسیار جذاب می باشد.

بادکنک آرایی

چتر عروس

از دیگر اکسسوری های که در عکاسی می توان استفاده کرد، می‌توان به چتر اشاره کرد.

استفاده از چترهایی بی رنگ و شفاف،چتر هایی که با تور های سفید ساخته و تزئین شده اند، و یا چتر هایی که گل آرایی شده‌اند، می‌تواند ایده هایی بسیار خاص و شیک در اختیار عکاس قرار دهد.
در استفاده از اکسسوری ها لازم است به مواردی نیز توجه گردد تا تاثیر آنها را دو چندان کرده و همچنین از ایجاد تاثیر منفی توسط آنها در عکاسی جلوگیری به عمل آید.

از جمله دیگر اکسسوری های که می‌توان به آن اشاره کرد، دسته گل های فانتزی، تاج گل برای عروس، کیف فانتزی برای عروس و غیره اشاره کرد .

 

نکات کلیدی در استفاده از اکسسوری ها

از جمله این موارد باید به این نکته توجه داشت، که در استفاده از اکسسوری ها نباید زیاده روی کرد. چون تاثیر منفی گذاشته و باعث می شود نتیجه عکاسی چندان جالب نباشد.

از آنجا که معمولاً در استایل عروس از تاج، تور عروس، دنباله لباس و جواهرات عروس استفاده می گردد، طراحی استایل عروس باید خلاقانه و درعین حال ساده و شیک باشد، تا زیبایی چهره عروس را تحت تاثیر قرار ندهد.

استفاده از اکسسوری ها باید تکمیل کننده استایل عروس باشد و نباید به عنوان اصل و اساس مورد توجه قرار گیرد.

نکات کلیدی در استفاده از اکسسوری ها
امروزه با توجه به هزینه های بسیار زیاد مراسم عقد و عروسی داشتن خلاقیت و ایده های جالب و جذاب که هزینه های ناچیزی به همراه داشته باشند، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث می گردد، نتیجه کار بسیار فانتزی، جذاب و مد روز باشد.

بسیاری از اکسسوری ها قابل ساخت و تهیه توسط خود شخص می باشند و هزینه اضافی ایجاد نخواهند کرد.
آتلیه عکاسی انعکاس به عنوان بهترین و تخصصی ترین آتلیه عکاسی اصفهان آرشیوی بسیار جذاب با استفاده از این المان های متفاوت دارد . که می تواند به شما تخصص و تجربه کادر حرفه ای خود را نشان دهد.
شما با مراجعه به آتلیه انعکاس علاوه بر دریافت خدمات کاملاً حرفه ای و تخصصی عکس رایگان نیز به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.تمام تلاش ما برای ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

داشتن عکس هایی زیبا به عنوان یادگاری از مهمترین مراسم زندگی شخص بهترین هدیه آتلیه انعکاس به شما عزیزان می باشد.

برای دریافت عکس رایگان عروس وداماد با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *