عکس لاتاری در بهترین آتلیه عکاسی اصفهان

عکس لاتاری در بهترین آتلیه عکاسی اصفهان

در این مقاله آتلیه عکاسی انعکاس در مورد عکس لاتاری و شرایطی که این عکس باید داشته باشد تا مورد تایید قرار بگیرد صحبت می کند. امیدواریم که این مطالب بتواند برای شما سودمند باشد.

از مهمترین قسمت‌های ثبت نام لاتاری عکس لاتاری است. خیلی از افراد که به دنبال دریافت کارت سبز یا گرین کارت هستند بخاطر گرفتن عکس های نامناسب مورد تایید قرار نمی گیرند از همین جا می توان به اهمیت گرفتن عکس لاتاری پی برد.

عکس لاتاری در دریافت گرین کارت بسیار اهمیت دارد. رعایت یکسری نکات باعث می شود، تا عکسی بدون خطا بگیرید. اگر قصد شرکت در لاتاری را دارید حتما برای گرفتن عکس لاتاری به آتلیه عکاسی انعکاس مراجعه کنید.

این آتلیه به خاطر تجربه بالا عکسهایی مورد تایید و بدون خطا می گیرد. یکی از موارد مهم در هنگام ارسال عکس تایید استاندارد توسط مقامات است.

عکس لاتاری

در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان خدمات عکاسی و فیلمبرداری از مجالس، جشن عروسی، کلیپ فرمالیته، جشن ودینگ، عکس بارداری، عکاسی کودک، عکاسی صنعتی، عکس اسپرت، عکاسی تبلیغاتی بصورت حرفه ای انجام می شود.

همچنین در آتلیه انعکاس آموزش عکاسی، میکس و مونتاژ و آموزش فتوشاپ لایتروم و رتوش های حرفه ای، آموزش صحافی آلبوم های ایتالیایی نیز زیر نظر استادان حرفه ای انجام میگیرد.

شما عزیزانی که علاقمند به رشته عکاسی و یادگیری آن هستید با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.

عکس لاتاری در بهترین آتلیه عکاسی اصفهان

یکسری نکات مهم برای گرفتن عکس لاتاری وجود دارد که دانستن آنها به شما کمک می کند که بتوانید عکسهایی بدون خطا بگیرید. در اینجا آتلیه انعکاس در نظر دارد این نکات را به طور خلاصه برای شما بیان کند.

شرایط عکس لاتاری

شرایط عکس برای لاتاری آمریکا

یکی از موارد مهم دیگه در گرفتن عکس لاتاری این است که لباس در عکس خیلی اهمیت ندارد شما می توانید با لباس های معمولی عکس بگیرید.

فقط باید توجه کنید که اگر چشم و یا قسمتی از صورت پوشیده باشد باید از پزشک برگه داشته باشید که لزوم پوشاندن صورت یا چشم را تایید کند.

در عکس لاتاری سر باید در وسط عکس قرار داشتن باشد تناسب سر و بدن رعایت شود. تغییرات و رتوش در عکس نباید به حدی باشد که چهره تغییر کند.

در عکس لاتاری رنگ چشم ها نباید عوض شود. عکس لاتاری باید بدون لنز باشد. مقامات آمریکایی مشکلی با حجاب در عکس ها ندارند فقط صورت باید به طور کامل مشخص باشد. پوشش هایی مثل کلاه و هد در عکس باعث می شود که عکس شما مورد تایید نباشد.

بانوانی که مایل به رعایت حجاب هستند می‌توانند با حفظ حجاب عکس لاتاری بگیرند. در عکس لاتاری، باید در صورت حفظ حجاب هم قرص کامل صورت پیدا باشد اگر فرزند حتی یک روزه هم دارید باید طبق مقررات لاتاری از آن عکس بگیرید.

چون عکاسی از نوزادان مشکل است به همین دلیل باید وقت کافی در زمینه گرفتن عکس قرار دهید تا بتوانید عکس هایی مناسب بگیرید. مثلا اگر قرار است عکس از نوزاد باشد باید در عکس کسی حضور نداشته باشد.

نحوه عکس لاتاری

چشمان نوزاد باز باشد به همین علت وقت کافی برای عکس گرفتن قرار دهید، عکس لاتاری دوره قبل را برای دوره جدید استفاده نکنید.

اطراف سر و شانه ها باید کاملا مشخص شود، عکس باید تمام رخ باشد، حتما در گرفتن عکس از افراد متخصص استفاده کنید، عینک نباید بر روی صورت باشد. همچنین دندان ها نباید مشخص باشد
وجود ریش و سبیل هم مشکلی ندارد گردنبند و زیور آلات نباید در عکس مشخص باشد. آرایش صورت نباید به حدی باشد که صورت شخص مشخص نباشد. باید بیشتر حجم تصویر چهره شخص باشد.

عکس لاتاری باید جدید یا حداکثر عکس ها از 6 ماه قبل باشند، عکسهایی که مدت ها قبل گرفته شده است مورد تایید مقامات نیست. از عکس پاسپورت استفاده نکنید.

عکس باید با کیفیت عالی باشد نقطه با قسمت‌هایی مات در عکس نباشد. عکس های لاتاری باید رنگی باشد. عکس های سیاه ، سفید مورد تایید نیست. عکس های لاتاری باید پشت سفید باشد باید دیوار کاملا سفید باشد.

همچنین می توانید از پارچه سفید رنگ استفاده کنید در عکس سایه چیزی یا شخصی روی تصویر نباشد نور باید در عکس به اندازه کافی باشد
و چهره شخص کاملا مشخص باشد.

تغییرات جزیی در صورت و چهره در عکس لاتاری مشکلی ایجاد نمی کند. ولی کسانی که عمل های زیبایی انجام می دهند و چهره خیلی تغییر می کند باید دوباره عکس بگیرند.

حتما برای گرفتن عکس لاتاری به آتلیه ای مراجعه کنید که تجربه گرفتن این عکس را داشته باشد. بعضی آتلیه ها به بهانه حساس بودن این عکس قیمت ها چندین برابر می گیرند.

عکس لاتاری در آتلیه عکاسی

شما برای گرفتن عکس لاتاری به بهترین آتلیه عکس اصفهان مراجعه کنید در این اتلیه عکس لاتاری با کیفیت عالی گرفته می شود. اگر عکس شما نامناسب باشد به طور خودکار از روند ثبت نام حذف می شود.

زمان کافی برای عکاسی قرار دهید تا عکس مورد تایید را برای مقامات آمریکایی گرفته شود چون عکس های که گواهینامه یا عکس فوری یا با موبایل مورد تایید نیست و فرصت خود را از دست می‌دهید. اگر عکس خطایی داشته باشد شما را تایید نمی‌کنند.
در ایران عکس 4*3 و 4*6 است ولی کشور آمریکا این استاندارد را قبول ندارند. عکس لاتاری را چاپ کنید و همراه داشته باشید که در صورت برنده شدن بدون استرس عکس مورد تایید مقامات را ارسال کنید.

عکس لاتاری باید حتما به شکل مربع باشد. ابعاد عکس لاتاری حداقل باید 600 در 600 پیکسل باشد و حداکثر اندازه عکس لاتاری 1200 در 1200 پیکسل است.
حجم عکس لاتاری نباید از 240 کیلوبایت بیشتر باشد. فرمت عکس لاتاری باید JPEG  باشد. البته موارد دیگه ای برای ثبت نام که آن ها را فراهم کنید تا بتوانید ثبت نام قطعی را انجام دهید.

برای گرفتن عکس لاتاری به بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان مراجعه کنید این آتلیه تجربه کافی برای گرفتن عکس لاتاری را دارد و هیچ گونه خطایی در کار ایجاد نمی‌شود و شما با خیال راحت بدون استرس می توانید عکس مورد تایید بگیرید.

آتلیه انعکاس در اصفهان برای ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری از مجالس جشن شما، تهیه کلیپ فرمالیته با بروز ترین تجهیزات عکاسی و هلی شات و کادری حرفه ای در خدمت شما دوستان عزیز است.

همچنین اگر علاقمند به آموزش عکاسی، میکس و مونتاژ و آموزش فتوشاپ لایتروم و رتوش های حرفه ای، آموزش صحافی آلبوم های ایتالیایی هستید کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *