عکاسی ودینگ چیست؟

عکاسی ودینگ چیست؟

بهترین زمان برای برنامه ریزی عکاسی عروسی شما 6 تا 12 ماه قبل از تاریخ عروسیتان است. این زمان به شما فرصت کافی برای تحقیق و انتخاب عکاس مناسب، رزرو تاریخ مورد نظرتان و هماهنگی جزئیات با عکاس را می دهد.

قبل از انتخاب عکاس، مهم است که در مورد نوع عکس‌هایی که می‌خواهید با هم صحبت کنید. سبک عکاسی: آیا به دنبال عکس‌های سنتی هستید یا عکس‌های مدرن و خلاقانه؟

مکان: آیا می‌خواهید عکس‌ها در داخل یا خارج از منزل گرفته شوند؟ تعداد عکس‌ها: به چه تعداد عکس نیاز دارید؟ ویرایش: آیا می‌خواهید عکس‌ها ویرایش شوند؟

هزینه عکاسی عروسی می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قیمت به عواملی مانند تجربه عکاس، نوع پکیج انتخابی شما، تعداد عکس‌ها و ویرایش عکس‌ها بستگی دارد.

حتماً نمونه کارهای عکاسان مختلف را قبل از انتخاب نهایی بررسی کنید. در مورد جزئیات عکاسی با عکاس خود صحبت کنید، از جمله زمان عکاسی، مکان عکاسی، نوع عکس‌ها و ویرایش عکس‌ها. حتماً یک قرارداد کتبی با عکاس خود امضا کنید.

اگر قصد عکاسی و فیلمبرداری عروسی را در بهترین آتلیه در اصفهان دارید، کافیست به آتلیه انعکاس مراجعه کنید. شما عزیزان برای ارتباط با آتلیه انعکاس میتوانید با شماره ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.

در آتلیه انعکاس خدمات عکاسی عروسی، عکاسی مدلینگ، عکاسی نامزدی، عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره، عکاسی کودک، عکاسی بارداری، عکاسی صنعتی، فرمالیته عروسی، تبدیل فیلم های قدیمی و …انجام میشود.

عزیزانی که از پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس استفاده کنند، از هدیه ویژه این آتلیه که کلیپ فرمالیته رایگان است برخوردار خواهند شد.

اصطلاحات زیادی در عکاسی است که برای ما ناشناخته بوده و در موقع مراجعه به عکاسی ممکن است، باعث سردرگمی ما می شود. عکاسی ودینگ هم یکی از این اصطلاحات است.
ودینگ در لغت به معنای مراسم عروسی است. به تمامی عکس هایی که از عروس و داماد گرفته می شود، عکاسی ودینگ گفته می شود. عکاسی ودینگ امروزه رواج زیادی پیدا کرده است.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با عکاسی ودینگ آشنا کنیم، اگر در آستانه ازدواج هستید و تصمیم دارید از مراسم عروسی خود عکس های زیبا به یادگار داشته باشید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آتلیه عکاسی انعکاس به عنوان بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان با داشتن چندین دهه سابقه در زمینه عکاسی، به عنوان یکی از بهترین آتلیه های عکاسی در سطح شهر اصفهان شناخته شده است.

عکاسان حرفه‌ای و کارآزموده این آتلیه با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا به ثبت لحظات خاطره انگیز شما می پردازند.

عکاسی ودینگ

عکاسی ودینگ چیست؟

به تمامی عکس های که از عروس و داماد به صورت تکی یا دونفره گرفته می شود عکس ودینگ گفته می شود.
عکاسی ودینگ به ثبت لحظات رمانتیک و عاشقانه عروس و داماد توجه دارد. عکس های ودینگ در مکان های خاص مانند؛ جنگل و کنار دریا و یا عمارت های مخصوص عکاسی عروس و داماد گرفته می شوند.

در واقع در عکاسی ودینگ از عکسهای سبک رئال خبری نیست، و برای جذابیت در عکس و متفاوت بودن از تکنیک مختلف عکاسی استفاده میشود. عکاسی ودینگ از جمله مواردی است که به تجهیزات زیادی برای عکاسی و فیلمبرداری نیاز دارد.

همه عروس و داماد ها دوست دارند که عکس های بسیار جذاب و زیبا از مراسم ازدواج شان داشته باشند. برای همین انتخاب یک آتلیه حرفه ای برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی بخصوص عکاسی ودینگ بسیار مهم است.

(( شما می توان ثبت لحظات خاطره انگیز زندگی خود را به آتلیه عکاسی انعکاس بسپارید و از نتیجه آن لذت کافی ببرید.))

اگر به دنبال عکس ها و کلیپ های متفاوت هستید حتماً به عکاسی ودینگ فکر کنید.
عکاسی ودینگ درمکان های خاص و متفاوت از هم گرفته می شود. این کار علاوه بر جذابیت عکس باعث می شود که عکس ها و کلیپ های شما تکراری و یکنواخت نباشند.

پری ودینگ چیست؟

پری ودینگ چیست؟

به مجموعه ای از عکس ها و کلیپ هایی که شما می توانید چند هفته قبل از عروسی تان به آتلیه خود سفارش دهید، پری ودینگ گفته می شود. اگر شما از جمله افرادی هستید که به تهیه عکس و کلیپ قبل از عروسی تان ها علاقه مند هستید، حتماً به پری ودینگ فکر کنید.
پری ودینگ بیشتر به تهیه عکس و کلیپ رئال و طبیعی پرداخته و ازتم کلاسیک بیشتر استفاده می کند.
برای داشتن عکسها و کلیپهای پری ودینگ زیبا باید به یک سری از نکته ها توجه کنید.
این نکات شامل موارد زیر میشود؛

– انتخاب نوع لباس که در زیبایی عکس بسیار با اهمیت است. لباس باید در عین آراستگی، ساده باشد.

– انتخاب آتلیه ای که قرار است از شما عکس بگیرد. استایل هنری آتلیه باید متناسب با سلیقه شما باشد. تم و لویکیشنی که عکس و کلیپ پری ودینگ شما قرار است در آنجا گرفته شود، باید مورد پسند شما باشد.

– استفاده از ایده های جدید و غیر تکراری:
سعی کنید از ایده های عکاسی خودتان در عکس و کلیپ استفاده کنید بسازید. این کار باعث می شود که آتلیه یک کار خاص مخصوص شما برایتان بسازد.

همه چیز درباره عکاسی ودینگ

مکان های مناسب برای عکاسی ودینگ

برای گرفتن عکس های ودینگ مکان های خاصی مانند باغ و عمارت های مخصوص وجود دارند. این مکان ها می‌تواند توسط آتلیه عکاسی و دوستان به شما معرفی شود.

که شما بنا بر سلیقه خودتان یکی از آنها را انتخاب می کنید. استفاده از باغ ها در عکاسی ودینگ باعث رویایی تر شدن عکس های شما می شود.
عمارت های اشرافی هم به صورت اجاره ای وجود دارند که عروس و داماد می توانند عکس و یا کلیپ های زیبا در آن بسازند.

سبک های عکاسی

عکاسان سبک متفاوتی برای عکاسی از عروس و داماد در نظر میگیرند، و با استفاده از سلیقه مشتریان خود از سبک های مختلف برای عکاسی استفاده می کنند. برای اینکه عکسهای عروسی تان برای شما جذاب و دلچسب باشد، باید بدانید که کدام سبک عکاسی با سلیقه شما همخوانی بیشتری دارد و از همان سبک عکاسی برای عکس های خود استفاده کنید.
در اینجا به طور مختصر سبک های مختلف عکاسی را برایتان توضیح می دهیم. این سبک ها عبارتند از:
سبک رئال، سبک کلاسیک، سبک دراماتیک، سبک خبری یا ژورنالی، سبک هنری.

سبک رئال

در سبک رئال عکاس از احساسات واقعی شما عکاسی می کند. در این سبک گرفتن ژست های از پیش طراحی شده لازم نیست.

سبک کلاسیک

در سبک کلاسیک تمامی صحنه ها، ژست ها توسط عکاس طراحی میشود. ممکن است عکس های این سبک کمی مصنوعی به نظر بیاید.

سبک های عکاسی 

سبک دراماتیک

در سبک دارم، عکاس سعی می کند، با کمک گرفتن از نور و طبیعت عکس های جذاب و خلاقانه ای بگیرد.

سبک خبری یا ژورنال

عکاسی از صحنه های اتفاقی از ویژگی های مهم این سبک است. مهارت در شکار لحظه ها و تنظیم دقیق دوربین باعث می شود عکاس بتواند، عکس های نابی از عروس و داماد بگیرد.

سبک هنری

در این سبک عکاسی ، عکاس مانند یک کارگردان به پردازش صحنه عکس پرداخته و با استفاده از نورپردازی و ادیت های حرفه ای عکس می گیرد.این نوع از عکاسی نیازمند مهارت زیاد است.

انواع سبک عکاسی

در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و بتوانید با داشتن اطلاعات در زمینه عکس های عروسی ، لحظات زیبایی برای خود ثبت کنید.

آتلیه عکاسی انعکاس با در اختیار داشتن امکانات مدرن، در کلیه زمینه های مربوط به عکاسی نظیر؛ آتلیه عروس و داماد، آتلیه کودک، عکاسی پرتره وعکاسی صنعتی،عکاسی تبلیغاتی و..  آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *