بهترین آتلیه عکاسی/ عکاسی تبلیغاتی

بهترین آتلیه عکاسی/ عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی شاخه ای از عکاسی است که از محصولات، خدمات یا ایده های مرتبط با یک برند برای تبلیغ استفاده می کند. این نوع عکاسی برای ایجاد تبلیغات در رسانه های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، مجلات، روزنامه ها، پوسترها، بروشورها و وب سایت ها استفاده می شود.

هدف اصلی عکاسی تبلیغاتی، جلب توجه مخاطبان، ترویج و فروش محصولات یا خدمات است.

عکاسی تبلیغاتی یک مهارت فنی و خلاقانه است که به عکاسان نیاز دارد تا مهارت های خود را در زمینه های زیر توسعه دهند: نورپردازی: عکاسان تبلیغاتی باید بتوانند از نور برای ایجاد تصاویر جذاب و تأثیرگذار استفاده کنند.

ترکیب بندی: عکاسان تبلیغاتی باید بتوانند عناصر مختلف یک صحنه را به گونه ای ترکیب کنند که توجه مخاطب را جلب کند. تکنیک: عکاسان تبلیغاتی باید با تجهیزات و تکنیک های عکاسی آشنا باشند تا بتوانند عکس های با کیفیتی بگیرند.

عکاسان تبلیغاتی همچنین باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشند تا بتوانند با مشتریان خود همکاری کنند و نیازهای آنها را درک کنند.

انواع عکاسی تبلیغاتی عبارتند از: عکاسی محصولات: این نوع عکاسی بر روی محصولات و ویژگی های آنها تمرکز دارد. عکاسی مد: این نوع عکاسی بر روی لباس و مد تمرکز دارد.

عکاسی تبلیغاتی صنعتی: این نوع عکاسی بر روی محصولات و خدمات صنعتی تمرکز دارد. عکاسی تبلیغاتی تجاری: این نوع عکاسی بر روی محصولات و خدمات تجاری تمرکز دارد.

آتلیه عکاسی انعکاس به عنوان بهترین آتلیه در اصفهان در زمینه عکاسی عروسی، عکاسی و فیلمبرداری از مجالس، فرمالیته عروسی، عکاسی از کودک، عکاسی بارداری، عکاس صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی مدلینگ، و.. بصورت حرفه ای فعالیت دارد.

هزینه خدمات آتلیه انعکاس بصورت اقساط طولانی دریافت میشود. عزیزانی که از پکیج های عکاسی و فیلمبرداری عروسی آتلیه انعکاس استفاده کنند، از هدیه ویژه آتلیه انعکاس که کلیپ فرمالیته رایگان است، بهره مند خواهند شد.

بهترین آتلیه عکاسی/ عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی نقش مهمی در بازاریابی و تبلیغات دارد. عکس های تبلیغاتی می توانند برای جلب توجه مخاطبان، ترویج محصولات یا خدمات و ایجاد آگاهی از برند استفاده شوند.عکاسی تبلیغاتی نوعی عکاسی حرفه ای است که عکاس از تولیدات، کالاها و یا خدمات، افراد و شرکت ها عکسبرداری می کند. در عکاسی تبلیغاتی به جنبه هنری عکس توجه کمتری می شود و هدف اصلی نشان دادن محصول یا خدمت و در واقع تبلیغ آن است.
به طور کلی به هر نوع عکاسی که اهداف تجاری و صنعتی داشته و جهت نمایش بهتر محصولات و خدمات باشد، عکاسی تبلیغاتی گفته می شود. عکاسی تبلیغاتی به صورت سفارشی بوده و در قبال دریافت پول انجام می‌شود.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با عکاسی تبلیغاتی و نکات مهم آن آشنا کنیم. چنانچه می خواهید در زمینه عکس تبلیغاتی فعالیت کنید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

آتلیه عکاسی انعکاس با داشتن چندین دهه سابقه در زمینه عکاسی، به عنوان بهترین آتلیه در اصفهان شناخته شده است. شما عزیزان برای مشاهده آرشیو آتلیه میتوانید با شماره ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.
در آتلیه عکاسی انعکاس تمامی خدمات در زمینه عکاسی، نظیر آتلیه عروس و داماد، آتلیه کودک، عکاسی پرتره، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی انجام می شود.

عکس تبلیغاتی چیست؟

عکس تبلیغاتی چیست؟

عکس تبلیغاتی؛ به عکسی گفته می شود که به صورت علمی و با مهارت خاص گرفته می‌شود به طوری که امکان استفاده از آن در طراحی کاتالوگ و بروشور  باشد.
عکس تبلیغی، تمرکز بر روی بخشی از عکس است که شئ مورد تبلیغ در آن قسمت قرار دارد. عکس تبلیغی مانند سایر عکس‌های حرفه‌ای با تنظیم نور، زاویه و ذوق هنری رابطه دارد.
گاهی یک عکس بیشتر از سایر عکس‌ها مورد توجه قرار می گیرد و این به نحوه نمایش، نور، وضوح تصویر بستگی دارد.
با اینکه وجود یک دوربین حرفه ای برای گرفتن عکس تبلیغاتی بسیار مهم است، اما تکنیک مورد استفاده توسط عکاس در عکس تبلیغی مهم تر است.
چون عکس تبلیغاتی با هدف معرفی کالا و خدمت انجام می شود، نشان دادن ویژگی هایی مانند: جنس، متریال، شکل ظاهری، رنگ و ابعاد محصول بسیار مهم است.

این نوع عکس باید به افزایش فروش و بهبود جایگاه یک کالا یا خدمت در نظر مردم کمک زیادی کند.
در اکثر عکس های تبلیغی از پس زمینه ساده استفاده می شود.

همچنین سعی شده هیچ عاملی، حواس مخاطب را از محصول دور نکند. معمولا عکاسان از وسایل تزیینی برای زیباسازی عکس استفاده نکرده تا تمام توجه بر روی خود محصول قرار گیرد.

دلیل اهمیت عکس تبلیغاتی

امروزه وجود تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد، باعث شده برای شناساندن یک محصول یا خدمت به عموم مردم، نیاز به تلاش بیشتری باشد.
استفاده از عکس های تبلیغاتی باعث می شود، توجه مشتریان به یک محصول جلب شده و تمایل به خرید آن محصول را افزایش دهد.

بنابراین صرف هزینه برای تهیه عکس های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری سودآور برای کسب و کار است.
از عکس های تبلیغاتی در مکان های مختلفی مانند؛ مجله ها، بازاریابی داخلی، استفاده در بیلبورد ها، وب سایت ها، تبلیغات تلویزیونی، شبکه‌های مجازی، بنر ها و غیره استفاده می شود.
عکس های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که بنابر کسب و کار و نوع محصولاتی که قرار است تبلیغ شود، متفاوت است.
برای گرفتن یک عکس تبلیغاتی حرفه ای، داشتن آگاهی و درک مناسب از محصول لازم است. برای این کار نیاز به گفت و گو با سفارش دهنده عکس است.

شخص کارفرما، مشخص می کند که می خواهد چه پیامی از طریق عکس و تبلیغ به مخاطب منتقل کند.

عکاس با توجه به دانش و تجربه خود درباره مدل عکس تبلیغاتی تصمیم گیری می کند.تعیین مکان مناسب برای عکس تبلیغاتی و همچنین تجهیزات لازم برای عکس به عهده عکاس است.

دلیل اهمیت عکس تبلیغاتی

اطلاعات مورد نیاز برای عکاسی تبلیغاتی

موفقیت در زمینه عکاسی تبلیغاتی، نیازمند داشتن برخی دانش‌ها و اطلاعات همچنین کسب تجربه است.

گذراندن دوره‌های ویژه، کسب اطلاعاتی در مورد بازاریابی و درک فرهنگی و روانشناسی جامعه هدف از جمله مواردی است که برای موفقیت نیازمند آن هستید.

آگاهی کامل از اصول حرفه‌ای عکاسی مانند: شناخت رنگ، نور، افکت، نرم افزار، فهم زیباشناختی و جلوه‌های بصری نیز بسیار مهم است.

نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی

1) استفاده از پس زمینه ساده

استفاده از هر شیء به جز محصول تبلیغی، می‌تواند ذهن بیننده را از سوژه اصلی منحرف کند. عکس تبلیغاتی، باید در مدت زمان کمی توجه مخاطب را به کالا یا خدمت مورد نظر جلب نماید.

پس باید هر چیزی که باعث انحراف ذهن بیننده می شود، حذف کرد.همچنین تا جایی که ممکن است از پس زمینه‌های طرح‌دار یا شلوغ اجتناب کنید تا بیننده فقط بر روی کالای مد نظر شما تمرکز کند.

استفاده از پس زمینه سفید میتواند به این تمرکز کمک کند.

2) عکاسی از نماهای مختلف

در عکاسی تبلیغاتی ، تنوع و تعداد عکس، ضروری است. برای اینکه مشتری بتواند شناخت کاملی از جنس مورد تبلیغ به دست آورد، باید همه جزئیات لازم در مورد کالا یا خدمات در عکس‌ها نشان داده شود.

برای همین باید از تمامی زوایای محصول عکس گرفته به طوری که ریزترین جزئیات محصول در مقابل چشم مخاطب قرار گیرد.
استفاده از تکنیک عکاسی ۳۶۰ درجه مهم‌ترین نکته در عکاسی تبلیغاتی است.

3) آماده کردن محصول برای عکاسی

عکاسی تبلیغاتی نیاز به آماده‌سازی اولیه محصول تبلیغی دارد. وجود لکه و کثیفی بر روی کالای تبلیغی، از جلوه محصول می کاهد.
کوچک‌ترین جزئیات نامناسب، باعث از دست رفتن تاثیر عکس شما می شود. برای حذف این جزئیات نامناسب از نرم‌افزار مختلف می توان کمک گرفت.

نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی

4) تعادل رنگ سفید(white Balance)

توجه به نور موجود در صحنه عکاسی، از مهمترین نکات در عکاسی تبلیغاتی است. تنظیم دوربین به صورتی که نور سفید متعادل ( بالانس ) باشد، مهم است.

5) رزولوشن بالا

از تصاویر با رزولوشن بالا در عکاسی تبلیغاتی استفاده کنید. این کار باعث جلب توجه بیننده به جزئیات محصول شده و تمایل خرید را در وی افزایش می دهد.

6) استفاده از روانشناسی رنگ در عکس تبلیغاتی

هر رنگ، حاوی یک پیام منحصر به‌فرد است و شما به عنوان کسی که قصد گرفتن عکس تبلیغاتی دارد،باید با روانشناسی رنگ‌ها و تاثیری که هر رنگ بر ذهن و روح مخاطب دارد، آشنا باشید.

استفاده از یک ترکیب رنگی شاد و هیجان انگیز به شما در متقاعد کردن مشتری برای خرید از طریق تصویر، کمک می کند.

7) نشان دادن لوگوی محصول

نشان دادن لوگو محصول در عکس باعث می‌شود، مشتری کالایی که شما برای آن تبلیغ می کنید، را با برندهای دیگر اشتباه نگیرد.

8) استفاده از قانون سه‌تایی در عکاسی تبلیغاتی

قانون سه‌تایی در عکاسی به این صورت است که با کمک چند خط فرضی، کادر تصویر خود را به ۹ خانه‌ی مربعی ۳ در ۳ تقسیم کنید.

باید سوژه یا کالای شما، به جای قرار گرفتن در مرکز کادر، بر روی خطوط فرضی و نقطه تلاقی یک خط عمودی و یک خط افقی قرار بگیرد.

به صورتی که سوژه کمی خارج از مرکز کادر قرار گرفته و سپس عکس بگیرید.

همه چیز در مورد عکاسی تبلیغاتی

9) مشخص کردن ابعاد واقعی کالا

یکی از مهمترین نکات در عکس‌های تبلیغی، نشان دادن ابعاد و اندازه واقعی محصول است.

به طور مثال می‌توانید با نشان دادن یک دست در کنار تصویر محصول تبلیغی، مشتری متوجه می‌شود که ابعاد این محصول چقدر از یک کف دست بزرگتر یا کوچکتر است و بهتر می‌تواند در مورد انتخاب و خرید کالا تصمیم بگیرد.

در صورت ممکن میتوان محصول را بر روی یک مانکن یا پایه قرار داد.

10) تعادل در نورپردازی طبیعی و مصنوعی

در عکاسی تبلیغاتی می توان از هر دو نوع نور طبیعی و مصنوعی استفاده کرد.

این موضوع به شرایط محیط و نوع کالا بستگی دارد. این عکاس است که تصمیم می گیرد که نور طبیعی بهتر است یا باید از نور پردازی مصنوعی استفاده شود.
استفاده همزمان از هر دو شیوه، توصیه نمی شود.

11) طراحی صحنه مناسب

صحنه ای که برای عکاسی استفاده می کنید، باید با محصول تبلیغی، همخوانی داشته باشد. این همخوانی شامل؛ رنگ، شکل و ابعاد کالا نیز میشود.

12) استفاده از سه‌پایه

وقتی که دوربین بر روی سه‌پایه قرار داشته باشد، امکان تنظیم بهتر دوربین و گرفتن تصاویر بدون لرزش دست وجود دارد.

بهترین عکاسی تبلیغاتی

13) کم کردن میزان ایزوی  دوربین

با تنظیم کمترین مقدار ISO  سعی کنید، پایین‌ترین خش و اختلال را در تصویر داشته باشید. با تغییر دادن مقدار ISO از کم به زیاد تصویر مناسب را به دست می آورید. همچنین، مقدار باز شدن دیافراگم مناسب باشد.

جمع بندی

در دنیای امروز موفقیت انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک تا حد زیادی مدیون عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی است.

استفاده از بهترین آتلیه های عکاسی برای داشتن عکس های تبلیغاتی جذاب بسیار مهم است.قیمت تعرفه های عکاسی تبلیغاتی بسته به حجم وشرایط کار متفاوت است.
رعایت اصول عکاسی تبلیغاتی و استفاده از تکنیک های تخصصی عکاسی باعث می شود، محصولات مورد نظر را به بهترین شکل ممکن در نظر عموم جلوه دهیم.

عکاسی تبلیغاتی با کیفیت، میل و رغبت مشتری را برای خرید محصول افزایش می دهد.
آتلیه عکاسی انعکاس با بهره گیری از عکاسان با تجربه و مدرنترین تجهیزات روز دنیا آمادگی همکاری با تمامی شرکت های دولتی و خصوصی در امر تبلیغات را دارد.
این آتلیه می تواند بهترین عکس های تبلیغاتی را به شما ارائه داده و در جلب توجه مشتریان راهگشای شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *