اکسسوری عکس داماد در بهترین آتلیه عروس در اصفهان

اکسسوری عکس داماد در بهترین آتلیه عروس

جشن عروسی مهمترین اتفاق و رویداد زندگی عروس و داماد می باشد. از دیرباز در این مراسم توجه ویژه به عروس شده است. اما نباید داماد فراموش شده و از مرکز توجه خارج گردد.

به خصوص در مورد مسئله ی عکاسی مراسم، همانقدر که عروس باید در عکسها بدرخشد، داماد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

بدین منظور تلاش می گردد، تا آیتم هایی معرفی و مورد بررسی قرار گیرد که، زیبایی عکسهای داماد را چند برابر کرده و کامل کننده تیپ و استایل داماد باشد و زوجین بعد از سالها گذشتن از مراسم خود با دیدن عکس های آن مراسم شاد و خوشحال گردند.
در این مبحث اکسسوری هایی که باعث زیبایی و جذابیت در عکس داماد می گردد، معرفی و شرح داده می شود .

اولین نکته در عکاسی عروس و داماد توجه به هم خوانی بین ظاهر عروس و داماد می باشد. بین عروس و داماد باید از هر لحاظ تناسب و همخوانی وجود داشته باشد.

یک عکاس حرفه ای به این نکته بسیار توجه کرده چرا که تاثیر بسیار زیادی در نتیجه ای کار دارد . چنانچه عروس از استایل و زیورآلات و اکسسوری های رسمی استفاده کرده ، داماد نیز باید استایلی رسمی داشته باشد.

همچنین توجه به تفاوت عروس و داماد و تناسب آنها در عکاسی بسیار با اهمیت می باشد. چنانچه داماد از عروس کوتاه تر باشد، استفاده از کفش های مناسب برای بلندتر کردن قد داماد لازم و ضروری می باشد .

بهترین آتلیه عروس در اصفهان

همچنین چنانچه قد داماد بسیار بلندتر از عروس باشد، باید هنگام عکاسی به این نکته توجه شود.

آتلیه تخصصی انعکاس با داشتن تخصص و تجربه زیاد در زمینه عکاسی عروس و داماد به عنوان بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان زیباترین و جذاب ترین عکس ها را برای ثبت خاطرات شیرین شما عزیزان تهیه می نمایند.

اکسسوری عکس داماد در بهترین آتلیه عروس در اصفهان

حلقه ی داماد

اولین و جذاب ترین اکسسوری مورد استفاده داماد حلقه ی داماد می باشد. استفاده از یک حلقه ی شیک و ساده که با حلقه عروس ست باشد، در زیباترین ژست های عکاسی عروس و داماد می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

کراوات داماد

دومین اکسسوری مورد استفاده داماد که بسیار قابل توجه و تاثیر گذار می باشد، کراوات داماد است. در استفاده از کراوات توجه به رنگ، تناسب بین کراوات و پیراهن و کت و شلوار داماد بسیار لازم و ضروری است.

استفاده از کراوات های کلاسیک این مزیت را دارد که با هر پیراهن و کت و شلواری قابل ست کردن می باشد. اما کراوات های طرح دار نیز بسیار شیک و جذاب هستند.
موقع استفاده از کراوات گیره نگهدارنده آن را فراموش نکنید، چرا که استایل شما را جذاب تر و مرتب تر نشان می دهد.این گیره ها می‌توانند در رنگهای نقره ای وطلایی تهیه شوند.

خاص ترین ژست های عروس و داماد

گیره کراوات هم میتواند ، به عنوان یک اکسسوری در نظرگرفته شود. ولی در عین حال باعث مرتب شدن ظاهر داماد می‌شود. استفاده از پاپیون نیز مانند کراوات به عنوان یک اکسسوری کاربرد های زیادی دارد و بیشتر به سلیقه ای شخص داماد بستگی پیدا می کند.

ساعت داماد

اکسسوری دیگری که در عکاسی بسیار تاثیر گذار می باشد، ساعت داماد است .اصولاً ساعت یک اکسسوری مردانه بسیار جذاب می باشد، که به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

در انتخاب ساعت تنوع بسیار زیادی وجود دارد. هم می توان از ساعت های مچی با بندهای فلزی استفاده کرد و هم ساعت با بند چرمی. انتخاب نوع ساعت بیشتر بسته به استایل داماد می باشد.

در استایل کلاسیک ساعت های ساده جذابیت بیشتری دارند. در انتخاب ساعت توجه به دیگر اکسسوری های مورد استفاده داماد ضروری می باشد.

دستمال جیبی داماد

اکسسوری دیگری که معمولاً توسط داماد استفاده می شود، دستمال جیبی داماد است. سابقه استفاده از دستمال جیبی مربوط به کشور یونانی می باشد.

زیبا ترین ژست های عروس وداماد

در گذشته استفاده از دستمال جیبی نشانه ثروت بوده است. امروزه این اکسسوری به صورت بسیار متداول توسط داماد ها استفاده می گردد. در انتخاب دستمال جیبی توجه به رنگ کت و شلوار و کراوات داماد اهمیت زیادی دارد.

دکمه های سر آستین

یکی دیگر از اکسسوری های مورد استفاده برای داماد دکمه های سر آستین است. استفاده از دکمه های سر آستین استایل داماد رو بسیار اشرافی و لوکس می نماید.

استفاده از دکمه های سر آستین حکاکی شده علاوه بر جذابیت و شیک پوشی داماد می توانند یادگاری بسیار خوبی از مراسم عروسی باشد. به عنوان مثال حکاکی تاریخ عروسی روی دکمه های ایده بسیار جالبی است.

برای انتخاب دکمه سر آستین بهتر است به سگک کمربند داماد توجه شود. تا بین این دو اکسسوری تناسب وجود داشته باشد. استفاده از دکمه سر آستین نقره ای بسیار انتخاب مناسبی می باشد، چرا که با هر نوع و رنگ پیراهن قابلیت ست شدن را دارد.

دکمه های سر آستین معمولاً در رنگ ها و طرح های متفاوت تهیه و تولید می شوند و تنوع خیلی زیادی در انتخاب آن وجود دارد.

کمربند داماد

کمربند داماد نیز می تواند به عنوان یک اکسسوری زیبا مورد توجه قرار گرفته و تکمیل کننده تیپ و استایل داماد باشد .معمولاً کمربند در پوشش آقایان لازم و ضروری است.

بهترین ژست های عروس وداماد

استفاده از یک کمربند چرمی که با کفش های داماد تناسب و هماهنگی داشته باشد، در زیبایی ژست های مربوط به داماد تاثیر زیادی دارد.

هنگام انتخاب کمربند بهتر است از رنگ قهوه ای یا مشکی ای استفاده شود و همچنین سگ های فلزی ساده زیبایی خاصی به پوشش داماد می دهد.
استفاده از جلیقه نیز چنانچه مورد علاقه داماد باشد ، می تواند به عنوان یک اکسسوری تکمیل کننده مورد توجه قرار گیرد.

پرواضح است، که جلیقه باید با کت و شلوار داماد هماهنگی و تناسب داشته باشد و در بیشتر مواقع جلیقه دقیقاً از پارچه کت و شلوار تهیه می گردد.

استفاده از جلیقه ظاهری بسیار کلاسیک ایجاد کرده بنابراین در انتخاب سایر اکسسوری ها به همراه جلیقه باید دقت نظر و وسواس ویژه‌ای داشت.
بعضی از آقایان تمایل دارند به جای استفاده از دستمال جیبی از گل استفاده کند. استفاده از یک گل شیک و زیبا می تواند استایل داماد را بسیار متمایز کند. استفاده از غنچه گل ها و گل های ریز و کوچک برای گل داماد انتخاب بهتری می باشد.
در بعضی موارد گل مصنوعی نیز استفاده می شود. که کاملاً بستگی به سلیقه و انتخاب داماد دارد.

عکس های خاص عروس و داماد

ساقدوش های داماد

در نهایت ساقدوش های داماد که در بعضی از مراسم و آداب و رسوم حضور دارند و نوع استایل و پوشش و اکسسوری های مورد استفاده آنها نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

در این موقعیت ها بهتر است ، پوشش داماد متفاوت و متمایز از پوشش ساقدوش ها بوده و اکسسوری های استفاده شده توسط داماد درشت تر و مشخص تر از اکسسوری های استفاده شده توسط ساقدوش ها باشد.
داشتن مشاور با تجربه و متخصص در استفاده از اکسسوری ها در عکاسی و برجسته کردن آنها در ژست های عکاسی بسیار زیبا تاثیر گذار است. کادر حرفه ای و متخصص آتلیه تخصصی انعکاس با سالها تجربه در این زمینه می توانند راهنمایی های ارزنده ای به آقایان در استفاده از اکسسوری های داماد ارائه دهند.

تا به همان میزان که عروس در عکاسی می درخشد، داماد نیز مورد توجه قرار گیرد. آتلیه تخصصی انعکاس با آرزوی بهترین ها لحظات برای شما عزیزان هدیه ای ارزنده را نیز که شامل عکس رایگان می باشد به شما مراجعه کنندگان عزیز تقدیم می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *