جذابترین ژست های عکس عروس و داماد

جذابترین ژست های عکس عروس و داماد

مهمترین نکته در گرفتن ژست های عکس عروس و داماد این است که راحت باشید و از یکدیگر لذت ببرید. اگر راحت نباشید، در عکس ها مشخص خواهد شد. بنابراین، خودتان باشید و از لحظات خود لذت ببرید.

از عکاس خود بخواهید که با شما همکاری کند. یک عکاس خوب می تواند به شما کمک کند تا ژست های مناسبی را پیدا کنید که به شما و لباس هایتان بخورد. از انواع مختلف ژست ها استفاده کنید.

ژست های تکراری می توانند خسته کننده باشند. بنابراین، از ژست های متنوعی استفاده کنید تا عکس های شما جذاب تر شوند. از پس زمینه استفاده کنید. پس زمینه می تواند به ایجاد یک حس و حال خاص در عکس های شما کمک کند.

ژست های عاشقانه: این ژست ها برای نشان دادن عشق و علاقه بین شما و همسرتان مناسب هستند. برخی از ژست های عاشقانه عبارتند از: دست در دست راه رفتن بوسه در آغوش گرفتن نگاه کردن به چشمان یکدیگر و..

ژست های خلاقانه: این ژست ها برای نشان دادن شخصیت و سبک شما مناسب هستند. برخی از ژست های خلاقانه عبارتند از: ژست های خنده دار، ژست های بامزه ژست های خاص با وسایل.

ژست های کلاسیک: این ژست ها همیشه زیبا و جذاب هستند. برخی از ژست های کلاسیک عبارتند از: ایستادن کنار هم نشستن روی نیمکت ایستادن روی پله ها در نهایت، مهم ترین نکته این است که از عکس های خود لذت ببرید.

جذابترین ژست های عکس عروس و داماد

یکی از مهمترین روزهای زندگی هر فرد روز ازدواجش است. همه دوست دارند که با ثبت لحظات ناب و شیرین این روز، برای آینده خود خاطرات خوش بسازند.

عکس های گرفته شده در روز عروسی یکی از مهمترین یادگاریهای مراسم عروسی است. همه عروس و داماد ها مایل هستند که از مراسم نامزدی عقد و عروسی شان، عکس های زیبا داشته باشند.
در کنار داشتن یک عکاس حرفه‌ای، ژست های عروس و داماد نیز در زیبایی عکسشان تاثیر بسیار دارد. ژست های طبیعی، بدون استرس همراه با لبخند، عکس های زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

آتلیه عکاسی انعکاس با داشتن چندین دهه سابقه در زمینه عکاسی، به عنوان بهترین آتلیه در اصفهان شناخته شده است. شما عزیزانی که تمایل به دیدن آرشیو آتلیه دارید، با شماره ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱  تماس بگیرید.
در آتلیه انعکاس خدماتی همچون؛ آتلیه مخصوص عروس و داماد، آتلیه کودک، عکاسی پرتره و غیره به همشهریان عزیز ارائه می شود. شما میتوانید با خاطری آسوده ثبت لحظات خاطره انگیز زندگی خود را به آتلیه عکاسی انعکاس بسپارید و نتیجه آن لذت ببرید.

آتلیه انعکاس در زمینه عکاسی عروسی، عکاسی و فیلمبرداری از مجالس، عکاسی از کودکان، عکاسی بارداری، فرمالیته عروسی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره و…بصورت حرفه ای با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان است.

هزینه خدمات آتلیه انعکاس بصورت اقساط طولانی دریافت می شود، عزیزانی که از پکیج های عکاسی و فیلمبرداری عروسی آتلیه انعکاس استفاده کنند، از هدیه ویژه آتلیه انعکاس بهره مند خواهند شد.

برای داشتن عکس های زیبا و خاص چه چیزهایی لازم است؟ برای داشتن عکس های زیبا اولین قدم، انتخاب یک عکاس حرفه‌ای است. عکاس ها در سبک های مختلف به ثبت لحظات مراسم ازدواج شما می پردازند؛
دسته اول عکاس هایی که فقط مراسم عروسی را مشاهده کرده و عکس های مستند می گیرند. دسته دوم عکاس هایی که سعی می‌کنند، عکس های کنترل شده بگیرند. به نحوی که تمام ژستها، نورپردازی و حالت چهره را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند.

دسته سوم عکاس های خلاق و هنرمندی هستند که علاوه بر استفاده از خلاقیت در عکس به شکار لحظات ناب علاقه دارند و سعی می کنند از ایده های جدید و خلاقانه برای ثبت تصاویر از عروس و داماد استفاده بکنند.

ژست عروس وداماد
شما باید بدانید از چه سبک عکاسی بیشتر لذت می برید و در این مورد با عکاس خود صحبت کنید. قدم بعدی انتخاب یک آتلیه شیک با امکانات مناسب است. استفاده از رنگ های خاص، طراحی دکوراسیون آتلیه و سیستم نورپردازی در عکس بسیار تاثیر گذار است.

قبل از گرفتن عکس از عکاس بخواهید تا عکس های قبلی را که در آتلیه خود گرفته به شما نشان بدهد. در زمان دیدن عکس ها، به عکسهای قبل از ویرایش نیز توجه کنید.

نحوه روتوش کردن عکس ها، پس زمینه عکس ها، فضای عکاسی و نورپردازی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. عکاسی در فضای باز و خارج از آتلیه که امروزه رواج زیادی پیدا کرده نیز می تواند در زیبایی عکس ها به شما کمک کند.

ژست های عروس و داماد

اما مهم ترین و تاثیرگذارترین نکته در عکاسی عروسی، ژست های عروس و داماد است. ژست های عروس و داماد بسیار مهم است؛ به طوری که اگر شما بهترین عکاس و آتلیه را در اختیار داشته باشید، ولی ژست های شما زیبا نباشد عکس های جذابی نخواهید داشت.
این ژست ها باید دارای ویژگی های خاصی باشد از جمله؛ زیبایی، سادگی، طبیعی بودن. همچنین به نحوی باشد که به مرور زمان قدیمی و از مد افتاده نشود.
بهتر است قبل از عکاسی، عکس های عروس و داماد های دیگر را مشاهده کنید و بهترین آنها را برای خود انتخاب کنید. این ژست ها را تمرین کنید تا در موقع عکاسی راحت بتوانید آنها را اجرا کنید.
یک عکاس حرفه‌ای همیشه سعی می کند که عکس ها را منحصر به ژست های آتلیه نکند، و در حین مراسم هم از لحظات ناب و طبیعی عروس و داماد نیز عکاسی کند.

در مراسم ازدواج ممکن است عروس و داماد ناخودآگاه ژست هایی را اجرا کنند که بیانگر عشق و علاقه آنها به یکدیگر است و یک عکاس حرفه‌ای سعی می‌کند این لحظات را از دست نداده و آنها را ثبت کند. زیرا جذابیت این عکس ها چندین برابر ژست های مصنوعی است.

نکات کلیدی برای زیباتر شدن عکس های عروس و داماد

در اینجا به برخی از نکاتی که به زیباتر شدن عکس های عروس و داماد کمک می کند اشاره می کنیم:

بهترین ژست عکس دونفره

پرهیز از ژست های مصنوعی

برای داشتن عکس های طبیعی سعی کنید راحت باشید و در واقع خودتان باشید. ژست های را از قبل تمرین کردید، بگیرید. باید حالات شما در موقع عکاسی به صورتی باشد که وقتی در آینده به عکس هایتان نگاه می کنید حس و حال آن زمان برای شما تازه بشود.

ژست های مصنوعی حال خوشی را به شما منتقل نمی کند. صاف نگه داشتن شانه ها و کمر در هر دو حالت نشسته و ایستاده نشانه اعتماد به نفس است و جذابیت عکس را بیشتر می کند.

لبخند زدن را فراموش نکنید

لازم نیست در عکس هایتان جدی باشید. مدام لبخند بزنید، البته خنده های شما نباید مصنوعی باشد. خوشحال بودن در مراسم عروسی باعث می شود که در عکس هایی که در حین میهمانی از شما بی خبر می گیرند، زیبا به نظر برسید.

بهتر است قبل از عکس گرفتن ، بلند بخندید تا ماهیچه های صورت شل شده و استرس شما را کم کند.

همراه داشتن وسایل آرایش

چون فرایند عکاسی از عروس و داماد طولانی است، ممکن است بعضی از قسمت های آرایش عروس نیاز به تمدید داشته باشد. برای همین لازم است وسایل آرایش همراه خود داشته باشید.

بسیار عالی است اگر بتوانید یک دستیار آرایشگر همراه خود داشته باشید. در موقع عکاسی در خارج از آتلیه و در فضای باز ممکن است که موها، تور و یا حتی لباس شما دچار بهم ریختگی شود که یک همراه ماهر میتواند به شما در مرتب کردن آنها کمک کند.

حفظ حالت درست بدن

معمولا عکاسان در مورد چگونگی حالات سر، دست ها و بدن آگاهی لازم را به شما می دهند ولی برای بهتر شدن ژستتان در عکس به موارد زیر توجه نمایید؛

بالا نگه داشتن سر و صاف بودن شانه ها باعث می شود حس اعتماد به نفس در عکس های شما آشکار باشد. دست ها خود را روی شکم و یا کنار بدن نگه دارید. این کار باعث صاف شدن بدن شما در عکس ها می شود.

خم کردن یک پا و داشتن انعطاف در فرم بدن به عکس های شما حس اعتماد به نفس و زیبایی می بخشد. بیکار و خالی بودن دست ها در عکس از زیبایی عکس می کاهد و احساس بلاتکلیفی به بیننده منتقل میکند.

زیباترین ژست عکس دونفره

از هر دو استایل نشسته و ایستاده در ژست عکس هایتان استفاده کنید. عکس های ایستاده بهتر هستند ولی در عکس های نشسته لباس عروس جلوه بهتری پیدا میکند.

رفع استرس قبل از عکاسی

استرس در عکس ها به خوبی دیده می شود، قبل از گرفتن عکس های عروسی سعی کنید کلیه مسائلی که باعث نگرانی و استرس شما می شوند را از ذهن خود خارج کنید.

اگر در مورد فرم بدن و نوع گرفتن عکس مشکلی دارید، با عکاس در میان بگذارید.
عکاس قدرت زیادی برای کاهش استرس شما در روز عروسی دارد. نگرانی های خود را به عکاس خود بگویید تا به شما در رفع آن کمک کند.

استفاده از فضای باز در عکس عروسی

امروزه عکاسی در فضای باز و خارج از آتلیه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این فضاها شامل باغ ها و عمارتهایی هستند که در آنها لوکیشن هایی برای عکاسی عروس و داماد تعبیه شده است.
عکاسی در طبیعت دارای ژست های خاصی است. با نشستن عروس و داماد در بین گل ها و یا قدم زدن در کنار ساحل دریا و یا جنگل می توان عکس های بسیار زیبایی را ثبت کرد.

وجود رنگ های طبیعی و نور های زیبا به عکس های شما جلوه بهتری می دهد.

بهترین ژست عکاسی دونفره

جمع بندی

بهترین یادگاری از مراسم عقد و عروسی عکس هایی است که در زمان مراسم گرفته می شود. برای زیبا شدن عکس های عروسی ژست های عروس و داماد بسیار مهم است. داشتن ژست های طبیعی و خلاقانه به زیبایی عکس های شما کمک زیادی می کند.

برای بهتر اجرا کردن این ژست ها باید آنها را قبل عکاسی تمرین کرد تا مصنوعی به نظر نیایند. لبخند زدن در زمان عکاسی جلوه طبیعی به عکس می دهد.

عکاسان حرفه ای و کارآزموده در آتلیه عکاسی انعکاس با استفاده از مدرنترین تجهیزات دنیا به ثبت لحظات خاطره انگیز شما می پردازند. میزان بالای رضایت مندی مشتریان این آتلیه گویای این مطلب است.
همچنین آتلیه عکاسی انعکاس توانایی لازم برای عکاسی صنعتی و ساختمانی را دارا می باشد و آماده همکاری با کلیه سازمان های دولتی و خصوصی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *