چگونه ژست عکس بگیریم؟

چگونه ژست عکس بگیریم؟

برای طبیعی بودن در عکس ها باید، اعتماد به نفس داشته باشید: اولین قدم برای طبیعی به نظر رسیدن در عکس‌ها، اعتماد به نفس داشتن است. صاف بایستید، شانه‌هایتان را عقب نگه دارید و لبخند بزنید.

ژست‌های مختلف را امتحان کنید: از یک ژست خاص استفاده نکنید. ژست‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام ژست برای شما بهتر است. به دوربین نگاه کنید: نگاه کردن به دوربین می‌تواند به شما کمک کند تا طبیعی‌تر به نظر برسید.

از زاویه مناسب عکس بگیرید: از زاویه کمی بالاتر از سوژه عکس بگیرید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا لاغرتر به نظر برسید. لباس‌های مناسب بپوشید: لباس‌های تیره و تک‌رنگ می‌توانند شما را لاغرتر نشان دهند.

ژست‌های مناسب را انتخاب کنید: ژست‌هایی را انتخاب کنید که شما را کشیده‌تر نشان دهند. آرایش و موهای خود را مرتب کنید: قبل از عکس گرفتن، آرایش و موهای خود را مرتب کنید.

لباس‌های مناسب بپوشید: لباس‌هایی را بپوشید که در آن‌ها احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌کنید. به نور توجه کنید: در نور طبیعی عکس بگیرید. نور طبیعی می‌تواند به شما کمک کند تا زیباتر به نظر برسید.

عکسبرداری را به یک نفر دیگر بسپارید: اگر می‌خواهید عکس‌های طبیعی‌تری داشته باشید، عکسبرداری را به یک نفر دیگر بسپارید. از خودتان عکس‌های زیادی بگیرید: از خودتان عکس‌های زیادی بگیرید تا بتوانید بهترین عکس را انتخاب کنید.

از عکس‌های خود لذت ببرید: مهم‌ترین چیز این است که از عکس‌های خود لذت ببرید. اگر قصد عکاسی و اجاره آتلیه دارید، آتلیه عکاسی انعکاس بهترین فضا با امکانات عالی در اختیار شما قرار میدهد.

شما عزیزان میتوانید برای اجاره آتلیه عکاسی با شماره ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید. ژست عکاسی موضوعی پرچالش است و پیدا کردن ژست‌هایی منحصر به فرد و زیبا احتیاج به تمرین و تکنیک های مناسب دارد. برای اینکه بتوانید ژست زیبایی بگیرید، باید راحت باشید.

احساس معذب بودن در گرفتن ژست باعث می‌شود، ژست حالت ساختگی پیدا کند و جذابیت و زیبایی نداشته باشد. اگر علاقمند به آموزش عکاسی در بهترین آتلیه در اصفهان هستید، با ما همراه باشید.

آتلیه انعکاس در زمینه عکاسی و فیلمبرداری مجالس، تهیه کلیپ فرمالیته، عکاسی از کودکان، عکس بارداری، عکس تبلیغاتی از محصول، عکس اسپرت، عکس نامزدی، عکس پرسنلی و… فعالیت می‌کند.

هزینه خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروسی و فرمالیته در آتلیه انعکاس بصورت اقساط طولانی مدت دریافت می شود. عزیزانی که از پکیج های عکاسی و فیلمبرداری عروسی آتلیه انعکاس استفاده کنند، از هدیه ویژه این آتلیه برخوردار خواهند شد.

چگونه ژست عکس خوب بگیریم؟

هدیه ویژه آتلیه انعکاس به شما عزیزان کلیپ فرمالیته رایگان است. شما عزیزان لطفا برای مشاهده آرشیو آتلیه و هماهنگی باشماره ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱  تماس بگیرید.

چگونه ژست عکس بگیریم؟

قبل از عکاسی می توانید با عکاس خود در مورد ژست های که دوست دارید صحبت کنید، که با راهنمایی او ژست‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

ژست های عکاسی را بر اساس موقعیت سوژه، حالت بدن و حالت صورت تقسیم بندی می‌کنند. براساس موقعیت سوژه، منظور حالت ایستاده یا نشسته، دراز کشیده، در حال حرکت و…می‌باشد.

هر مدل ژست را چند بار تکرار کنید و حالتی که با آن راحت هستید، انتخاب کنید. از بدن خود استفاده کنید تا یک شکل جذاب ایجاد کنید. پس زمینه عکس هم در ایجاد ژست مناسب تاثیر گذار است.

با بازی با نور می‌توان ژست های زیبایی ایجاد کنید، مثلا با نور می‌توانید قسمتی از تصویر را برجسته نشان دهید، فقط کافیست هدف خود را از عکس بدانید و نسبت به آن از جهت گیری نور کمک بگیرید.

آموزش ژست عکاسی

قبل از گرفتن عکس به زاویه های دوربین توجه کنید. با تغییر زاویه دوربین شکل های مختلف را مقایسه کنید و بهترین ژست را انتخاب کنید.

یکی از ساده ترین ژست‌های عکاسی، ژست ایستاده است. برای ژست ایستاده، در حالت ایستاده قرار گرفته و دستها را در کنار بدن و یا مدل های مختلف نگه دارید.

یکی دیگر از ژست های عکاسی، ژست نشسته است که حالت راحت‌تری ایجاد می‌کند. برای ژست نشسته، روی صندلی نشسته و دستها را روی پاها یا کنار بدن قرار می‌دهیم.

ژست در حال راه رفتن، بیشتر برای افرادی است که می‌خواهند حالت طبیعی‌تری ایجاد می‌کند. ژست در حال کار کردن هم برای افرادی است که می‌خواهند فعال نشان داده شوند، مثلا در حال کار کردن، کتاب خواندن، بازی کردن یا هر کار دیگری گرفته می‌شود.

ژست‌های دراز کشیده برای افرادی است که می‌خواهند خلاقیت داشته و متفاوت باشند. براساس حالت بدن، منظور ژست موقعیت رسمی یا غیر رسمی است. ژست های رسمی در موقعیت های رسمی، مانند جلسات کاری و… است که حالت بدنی مستقیم و آرام است.

ژست های غیر رسمی برای موقعیت غیر رسمی، مثل تعطیلات و …است و حالت بدنی راحت تر و آزادانه‌تر است. ژست های خلاقانه برای افرادی است که خلاقیت بیشتری دارند و حالت بدن غیرمعمول یا غیرمنتظره است.

ژست عکاسی

براساس حالت صورت، ژست های خندان، حس شادی و راضی بودن را نشان می‌دهد. ژست‌های جدی، حس حرفه ای بودن و تمرکز مناسب را نشان می‌دهد. ژست غمگین حس غم و اندوه مناسب است. ژست های عصبانی برای حس خشم و عصبانیت مناسب است.

بهترین ژست برای یک عکس خاص به عوامل مختلفی، از جمله سوژه عکس، موضوع عکس و سبک عکاسی مورد نظر بستگی دارد. اگر خودتان باشید، ژست‌های شما طبیعی‌تر و جذاب‌تر خواهند بود.

سعی کنید عکاسی برایتان کاری خسته کننده نباشد، اگر از عکاسی لذت ببرید، عکس‌های زیباتری خواهید داشت. ژست های جدید عکاسی با توجه به سوژه عکس، موضوع عکس، و سبک عکاسی مورد نظر ایجاد می شود.

از حرکات و حالات مختلف بدن استفاده کنید. ژست های عکاسی نباید همیشه ایستا و رسمی باشند. با حرکات و حالات مختلف بدن، ژست های خود را جذاب تر و طبیعی تر کنید.

با لوازم جانبی می توانند به ایجاد ژست های جدید و خلاقانه کمک کنید. در عکس ها از لوازم جانبی کمک بگیرید، مثلا کلاه ، عینک دودی و.. از ژست های دیگران الهام بگیرید، سعی نکنید همان ژست را تقلید کنید ولی اگر از ژست بقیه ایده بگیرید.

با ایده می‌توانید ژست های زیبایی بگیرید. سعی کنید از ژست های غیرمنتظره استفاده کنید. ژست های غیرمنتظره توجه بیننده را به خود جلب کنند.

اگر شما عزیزان علاقمند به آموزش عکاسی هستید به آتلیه انعکاس مراجعه کنید. همچنین این آتلیه در زمینه آموزش رتوش عکس، آموزش فتوشاپ لایتروم، چاپ و صحافی انواع آلبوم عکاسی، تبدیل انواع فیلم های قدیمی و….نیز فعالیت می کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *