هلی شات عروسی در بهترین آتلیه عروس اصفهان

هلی شات عروسی در بهترین آتلیه عروس اصفهان

در این مقاله در مورد استفاده از هلی شات یا کوادکوپتر در فیلمبرداری و عکس برداری مراسم عقد وعروسی برای شما عزیزان مطالبی مفید را عنوان می کنیم.

از پر اهمیت ترین و به یاد ماندنی ترین جشن ها و مراسم ، جشن عروسی است. از دغدغه های اصلی عروس و داماد ثبت و ضبط تک تک لحظات مراسم به یاد ماندنی خود، به بهترین وجه است.
آتلیه انعکاس به خاطر وسواس و دقت نظر زوجین در انتخاب روشهای عکاسی و فیلمبرداری از مراسم و جشن های خود، همواره در تلاش برای استفاده از بهترین و جدیدترین روش ها و تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری هستند.

هلی شات عروسی در بهترین آتلیه عروس اصفهان

از جمله جدیدترین روش ها و تکنیک های استفاده شده برای فیلمبرداری از مراسم و جشن عروسی ، روش هلی شات است. استفاده از هلی شات در فیلمبرداری از مراسم و جشن ها سبب ثبت لحظاتی خاص و متفاوت از مراسم عروسی می شود.
در ابتدای این مبحث بهتر است ، به طور خلاصه با دوربین هلی شات آشنا شویم .

هلی شات عروسی

هلی شات یا کوادکوپتر

هلی شات یا کوادکوپتر یک هواپیمای کوچک و بدون سرنشین است، که از روی زمین به وسیله شخص فیلمبردار هدایت می شود. هلی شات یک دوربین فیلمبرداری را با خود حمل کرده و تصاویر زیبایی را از فراز آسمان فیلمبرداری می نمایند.

از هلی شات در فیلمبرداری از مراسم عروسی، ساخت کلیپ ها، فیلم های کوتاه و بلند سینمایی، تصویربرداری از مناطق جغرافیایی برای تهیه نقشه های هوایی این مناطق و حتی برای اهداف سیاسی و نظامی استفاده می شود.
استفاده از هلی شات برای فیلمبرداری از مراسم عروسی بسیار متفاوت و جذاب است.

نکات کلیدی در استفاده هلی شات

هلی شات با پرواز بر فراز باغ ها تالارها و یا دشت‌هایی که در اطراف مکان برگزاری مراسم و جشن عروسی هستند، صحنه ها و لحظات بسیار زیبایی را فیلم برداری کرده که بسیار دیدنی جذاب و متفاوت است.

هدایت و کنترل هلی شات به مهارت و تجربه نیاز دارد و پر واضح است تهیه و نگهداری از هلی شات هزینه بر است. اما جذابیت این سبک فیلمبرداری و کثرت طرفداران آن هزینه های هلی شات را توجیه می کند.

برای استفاده از هلی شات در باغ ها و مکان های مراسم جشن و عروسی نیاز به دریافت مجوز می باشد و باید توجه کرد پرواز هلی شات برفراز منازل و حریم شخصی افراد، غیرقانونی بوده و نقض حقوق شهروندی است .
در هنگام استفاده از هلی شات در مراسم عروسی باید به مکان فیلمبرداری و مراسم توجه به خصوص داشت . مکان هایی که دارای چشم انداز های زیبا از آسمان هستند ، منجر به خلق تصاویر زیبا، خاص و رومانتیک می شود.

هلی شات یا کوادکوپتر

معمولاً مکان ها و چشم انداز ها قبل از مراسم عروسی توسط کادر آتلیه شناسایی و انتخاب شده و اطلاعات و تصاویر آن در اختیار عروس و داماد قرار می گیرد تا بتوانند مکان مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

استفاده از هلی شات در فصول مختلف سال ، ضبط تصاویر زیبایی را به دنبال خواهد داشت. در فصل پاییز تنوع رنگ های برگ درختان از زرد و قرمز و سبز و قهوه ای بسیار چشم نواز است.

دیگر فصول سال هر کدام به نوعی زیبایی و جذابیت خواص خود را داشته و بدون شک ثبت تصاویر زیبایی را در پی خواهد داشت .
آتلیه عروس و داماد انعکاس به عنوان بهترین آتلیه عکاسی عروس در اصفهان ارائه کننده به روز ترین روش های عکاسی و فیلمبرداری از مراسم و جشن عروسی شما عزیزان است.

کادر حرفه ای و متخصص این آتلیه همواره با استفاده از جدیدترین و به روز ترین روش ها و تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

از جمله این روش ها، روش فیلمبرداری هلی شات از مراسم و جشن عروسی شما عزیزان است.
از دیگر تجهیزات فیلمبرداری هوایی که در مراسم و جشن عروسی مورد استفاده قرار می گیرد، کرین است. کرین با هلی شات تفاوت هایی دارد، که به آن اشاره خواهیم کرد و در کل، هم هلی شات و هم کرین از تجهیزات پرکاربرد در فیلمبرداری مدرن است.

تفاوتهای کرین با هلی شات

از تفاوتهای کرین با هلی شات به ارتفاعی که می توانند پرواز کنند ، می توان اشاره کرد .کرین ها می تواند تا ارتفاع حدود ۵ تا ۶ متر پرواز کنند، در حالی که هلی شات در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ متر توانایی پرواز و بالا رفتن دارد.

عکسبرداری و فیلمبرداری با هلی شات

بنابر این ویژگی هلی شات ها برای فیلمبرداری در فضاهای باز و ثبت و ضبط جزئیات زیادی از فراز مراسم عروسی مناسب هستند. در حالیکه کرین ها برای فیلمبرداری در تالارها قابل استفاده می باشند.
از لحاظ شکل ظاهر کرین شبیه یک الاکلنگ کوچک است، که سکوی چرخدار کوچکی آن را حمل می کند. که معمولاً به وسیله یک نفر کنترل می شود.

البته مدل هایی با کنترل دو نفره نیز وجود دارد ، اما برای فیلمبرداری در مراسم و جشن عروسی ، از نوع یک نفره آن استفاده می شود.

فیلمبردار با هدایت کرین در تالار ها به راحتی می توانند از مراسم رقص، آتش بازی، نورپردازی ها و غیره … با کیفیت زیاد فیلم برداری نماید.
مزیت کرین ها نسبت دوربین های فیلمبرداری که توسط شخص حمل می گردد، در این نکته می باشد که، شخص از فاصله دورتر ای از مراسم می تواند با دقت جزئیات بیشتری را فیلمبرداری کند.

بهترین آتلیه عکاسی اصفهان، در زمینه فیلمبرداری و عکسبرداری از مراسم جشن عقد و عروسی و مراسم تولد و عکاسی نامزدی ، ودینگ ،فرمالیته، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی کودک، عکاسی صنعتی و….با جدید ترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری در خدمت شما عزیزان است.

فیلم عروسی با هلی شات

ارائه کننده بهترین و کاملترین پکیج فیلمبرداری و عکاسی از مراسم شما عزیزان است.

کادر تخصصی و حرفه ای آتلیه انعکاس با آشنایی با به روز ترین و جدیدترین تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری، به عنوان بهترین آتلیه عروس در اصفهان ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

این آتلیه تخصصی همواره پیشتاز در زمینه استفاده از روش‌های نوین در عکاسی و فیلمبرداری هست. با مراجعه به آتلیه تخصصی انعکاس یک عدد عکس رایگان از مراسم خود نیز دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *