تصویر برداری هوایی

تصویر برداری هوایی

پهپادهای تصویربرداری ابزارهای جدیدی هستند که به ما امکان می‌دهند از راه دور و به صورت کاملا ایمن به تصویر برداری بپردازیم.
تصویربرداری هوایی، هلی شات، کوادکوپتر، فیلمبرداری هوایی همگی برای یک هدف کاربرد دارند.

هدف،ضبط تصاویری با زاویه دید متفاوت بود؛ ضبط تصاویر زمین از آسمان فیلمبرداری هوایی در گذشته فقط در سطوح حرفه ای سینما قابل اجرا بود.اما امروزه تصویربرداری هوایی برای افراد حرفه ای و یا غیرحرفه ای نیز ممکن شده است.

تصویر برداری هوایی

کوادکوپترها با قدرت مانور بالایی که دارند، به خلبان اجازه میدهد که فیلم و عکس با کیفیت بسیار بالا و با فرمت های تصویری ضبط نماید.
از دیگر امکانات پیشرفته و کارامدی که کوادکوپتر های موجود در بازار دارند، تصویربرداری در شب می باشد، که بسیار حائز اهمیت است.

این کوادکوپترها قادرند بدون افت کیفیت و با بالاترین سطح ممکن تصویر برداری هوایی در شب را اجرا کنند. اگر برای ایجاد چشم انداز جدید و پرسپکتیو متنوع در عکسها و فیلمهای خود هستید؛ استفاده از کوادکوپتر و تصویربرداری از آسمان بهترین گزینه است.

هلیشات مویک

پهباد ( فانتوم ، هلی شات و Mavic و… )

پهباد های تصویر برداری ( فانتوم ؛ هلی شات و مویک …. )  ابزاری شگفت انگیز هستند که به ما امکان می دهند کار را از راه دور ، ایمن و به گونه ای انجام دهیم که اپراتور یا تصویر بردار را  در معرض خطر قرار ندهد.

جدیدترین پهپادها در خط تولید Mavic  که سیستم‌های دوربین دوگانه را با سنسورهای بهبودیافته، سنجش موانع همه جانبه، بهبود زمان پرواز و موارد دیگر ارائه می‌کنند.

با پیشرفت تکنولوژی قابلیت های این دستگاه ها  به میزان بسیار زیادی  بهبود می یابند. اگر به دنبال راهی برای ایجاد چشم انداز جدید و پرسپکتیو متنوع در  عکس ها یا فیلم های خود هستید ، استفاده از فناوری تصویر برداری از آسمان را در نظر داشته باشید.

توسط MAVIC تصاویر خیره‌کننده‌ای بگیرید و از پرواز صاف با سنجش موانع همه‌جهت لذت ببرید. هر بهبودی در Mavic  استاندارد بالاتری را برای تصویر برداری هوایی تعیین می کند. با Mavic  پرواز کنید و تصویربرداری بالاتر از همه چیز را کشف کنید.

کوادکوپتر مویک و کوادکوپتر فانتوم  پیش از این در کاربردهای تصویر برداری هوایی استفاده شده است.یکی از برجسته ترین ویژگی های کواد کوپتر دوربین دار مویک کیفیت چشمگیر تصاویر است.

علاوه بر این، Mavic  دارای قابلیت ۱۰ بیتی Dlog-M است که به شما این امکان را می دهد طیف وسیع تری از رنگ ها را در عکس خود داشته باشید. که البته همین ویژگی یکی از جذابیت های عکاسی با مویک در نظر گرفته می شود.

تنظیم نور محیط همیشه یکی از دغدغه های اصلی عکاسان حرفه ای است که در تصویر برداری هوایی چند برابر نیز می شود.این کوادکوپتر دارای قابلیت HyperLight که هدف اصلی آن کاهش نویز تصویر در محیط های کم نور است.

امروزه به دلیل داشتن دوربین با سایز سنسور ۱ اینچی و قابلیت عکسبرداری ۲۰ مگاپیکسلی، داشتن شاتر مکانیکی در مدل فانتوم ۴ پرو، سایز کوچک و راحتی در حمل و نقل، قیمت پایین تر، داشتن استابلایزر سه محوره و ….. در نقشه برداری هوایی به تعداد زیاد استفاده می شود.

 تصویر برداری با هلیشات مویک

هلیشات مویک به شما کمک می کند تا از پرواز بدون برخورد لذت ببرید تا بتوانید بر روی گرفتن بهترین عکس های ممکن تمرکز کنید.

چندین حسگر دید با زاویه دید گسترده با یک موتور محاسباتی بینایی با کارایی بالا به طور یکپارچه کار می کنند تا موانع را در همه جهات به طور دقیق تشخیص دهند و یک مسیر پرواز ایمن را طراحی کنند که از آنها جلوگیری کند.

همچنین هلیشات مویک امکان نصب دوربین بر روی خود را دارند، نسبت به کوادکوپترهایی که خودشان دارای دوربین هستند، بهتر هستند. شما می توانید دوربین هایی که قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن بالاتر را دارند، انتخاب کنید.
در گذشته استفاده از کوادکوپتر فقط در پروژه‌های نظامی امکانپذیر بود، اما با گذشت زمان این تکنولوژی توانسته جایگاه خود را در زندگی عموم باز نماید.

آتلیه عکاسی انعکاس با بهره گیری از جدیدترین روش های عکاسی و تصویربرداری از مجالس به عنوان بهترین آتلیه در اصفهان شناخته شده است.
آتلیه عکاسی انعکاس با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات روز دنیا کلیه خدمات در زمینه های عکاسی عروسی، فرمالیته عروسی، عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی کودک، عکاسی پرتره، عکاسی مدلینگ، عکاسی بارداری و…را بصورت حرفه ای انجام می دهد..

برای رفاه حال شما عزیزان هزینه خدمات آتلیه انعکاس بصورت اقساط طولانی مدت دریافت میشود. عزیزانی که از پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس استفاده کنند، از هدیه ویژه آتلیه که کلیپ فرمالیته رایگان است برخوردار خواهند شد.

شما می‌توانید با خاطری آسوده ثبت لحظات به یادماندنی زندگی خود را به آتلیه انعکاس بسپارید و از نتیجه آن لذت کامل را ببرید. لطفا برای مشاهده آرشیو و رزرو نوبت با شماره  ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.

کوادکوپتر(هلی شات فانتوم )

در طی چند سال گذشته استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین (کوادکوپتر) برای عکاسی و تصویربرداری از ارتفاع بالا به سرعت رواج پیدا کرده است.
در ابتدا کوادکوپترها ابزاری بودند که به شما امکان می دادند، دوربین خود را از زمین بلند نموده و از بالا عکس و تصویر بگیرید. اما امروزه برای انجام کارهای مختلف میتوان از آنها استفاده کرد.
این سیستم های عکاسی و تصویر برداری در هر شکل و اندازه و با مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیستم های تصویر برداری هوایی با استفاده از کوادکوپترها با هم متفاوت است؛

کوادکوپتر(هلی شات فانتوم )

اما در موارد اساسی اشتراکات زیادی دارد. همه این سیستم ها به طور معمول شامل یک باتری لیتیوم پلیمر برای تامین انرژی پرواز، یک دوربین که بر روی یک گیمبال تثبیت شده و یک سیستم ارتباط رادیویی هستند.

حداکثر سرعت این هلی شات 58 کیلومتر بر ساعت بوده و برخورداری از دوربینی با کیفیت 20 مگاپیکسل ، سنسور عدم برخورد با موانع ، موقعیت یابی دقیق ، زمان پروازی 30 دقیقه ای و برد پروازی معادل 7 کیلومتر از دیگر خصایص مثبت پهپاد فانتوم 4 RTK می باشد.

بعضی مدل ها با استفاده از یک تلفن هوشمند قابل کنترل هستند. فناوری به کار رفته در این دستگاه ها شامل (GPS) برای ردیابی موقعیت، سنسور های مختلف برای جلوگیری از برخورد های ناخواسته و حالت های پرواز هوشمند است.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود از یک سوژه در حال حرکت فیلم و عکس با کیفیت بالا ارائه دهد وحتی در هنگام وزش باد هم بتوانند تصاویر شفاف ضبط کنند.
حالت های پرواز هوشمند امکان گرفتن عکس های بسیار زیبا با حداقل تلاش خلبان را ممکن می سازد. اگر هدف شما فیلمبرداری باشد، این حالت ها بسیار مفید هستند، زیرا می تواند فیلم های شما را بسیار سینمایی جلوه بدهند.
برای یک تصویر برداری هوایی عالی، تنها خرید یک هلی شات کافی نیست، بلکه یادگیری اصول اولیه کار با هلی شات های که دارای دوربین هستند، بسیار مهم است.

کوادکوپتر هایی مانند  فانتوم 4 RTK در عین برخورداری از ویژگی های منحصر به فردی که انجام دادن عکاسی هوایی را آسان می نماید ، قیمت بالایی نیز داشته و فقط افرادی که بصورت حرفه ای فعالیت میکنند اقدام به خرید این قبیل از محصولات پروازی می کنند .

کوادکوپتر(هلی شات فانتوم )

تصویربرداری از بالا به پایین بسیار زیبا است و همه چیز را به خوبی پوشش می دهد. یکی از مهمترین اهداف در استفاده از کوادکوپتر، ثبت عکس های ثابت و فیلمبرداری بدون لرزش است.
یکی از مواردی که این روزها در عکاسی از مراسم عروسی به یک بخش پرطرفدار تبدیل شده است، تصویر برداری هوایی با دستگاه هلی شات است.
تماشای تصاویر وسیع و منحصر به فرد از چند زاویه بسیار دلنشین است. ثبت لحظات خاص از عروس و داماد، فضای باغ ، جمعیت مهمان در فضای باز و تزئینات خاص محیط ، برای هر زوج جوان و وسوسه انگیز است.

ثبت این تصاویر با دوربین های معمولی ممکن نیست؛ از این رو استفاده از هلی شات یا کوادکوپتر در مراسم عروسی و استفاده از فضای باز، طرفداران زیادی پیدا کرده است.
برای تصویربرداری از مهمترین شب زندگی انتخاب یک هلی شات مناسب بسیار مهم است. کیفیت دوربین هلی شات در عکاسی، مهمترین ویژگی برای ثبت تصاویر زیبا و خاطره انگیز است.

اگر شما تصمیم به پرداخت هزینه استفاده از هلی شات برای عکاسی از مراسم خود را دارید؛ بهتر است از همان ابتدا هلی شاتی را انتخاب کنید که کیفیت دوربین بالایی داشته باشد.

علاوه بر توجه به کیفیت دوربین میزان فاصله ای را که دوربین آن ، تصویر برداری می کند، نیز مهم است. برای تصویربرداری از مراسم عروسی،هلی شات علاوه بر کیفیت دوربین باید از توان بالای پرواز، سرعت مناسب پرواز، میزان ارتفاع استاندارد برخوردار باشد.
هر اندازه که کیفیت پرواز کوادکوپتر بهتر باشد تصاویر ثبت شده توسط دوربین با جذاب تر خواهد بود. از کوادکوپتر علاوه بر فیلم برداری از مراسمات چون عروسی استفاده های دیگری نیز میشود. زمینه کاربردی این کوادکوپترها بسیار گسترده تر است.

تصویر برداری هوایی
کوادکوپترها در تولید فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، تولید تیزر های کوتاه تبلیغاتی، ساخت کلیپ ، نقشه‌برداری، امداد و نجات، نگهبانی و حفاظت، سمپاشی و زمینه های بسیار دیگری کاربرد دارند.
امروزه استفاده از هلی شات ها در تمامی زمینه هایی که نام بردیم یک امر ضروری است و بسیاری از این پروژه ها بدون استفاده از کواکوپتر انجام پذیر نیست، به همین دلیل این دوربین های پرنده و تصویربرداری هوایی به ابزاری محبوب و پرکاربرد در صنعت تبدیل شده است.

عکاسان حرفه‌ای و کارآزموده در آتلیه عکاسی انعکاس با تمامی تکنیکهای عکاسی روز دنیا آشنایی داشته و با بهره گیری از بهترین وسایل و امکانات روز دنیا به ثبت لحظات خاطره انگیز شما می پردازند.
میزان درصد بالای رضایتمندی مشتریان این آتلیه بیانگر این واقعیت است. همچنین آتلیه عکاسی انعکاس با برخورداری از توانایی لازم در زمینه عکاس های صنعتی و ساختمانی آمادگی لازم جهت همکاری با کلیه صاحبان صنایع و بخش های دولتی و خصوصی را دارا می باشد.

آتلیه عکاسی انعکاس همچنین در زمینه آموزش عکاسی، آموزش رتوش حرفه ای عکس، آموزش فتوشاپ لایتروم، چاپ و صحافی انواع آلبوم عکاسی، تبدیل انواع فیلم های قدیمی و… نیز فعالیت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *