بهترین آتلیه عکاسی کودک| آرایش عروس برای عکاسی

بهترین آتلیه عکاسی کودک| آرایش عروس برای عکاسی

برای عکاسی عروس، آرایش باید طبیعی و با طراوت باشد. استفاده از رنگ های خنثی و ملایم، مانند قهوه ای، کرم و صورتی، برای سایه چشم و رژگونه مناسب تر است. همچنین، استفاده از هایلایتر به مقدار کم می تواند به برجسته شدن نقاط قوت صورت و شادابی چهره کمک کند.

در آرایش عروس برای عکاسی باید موارد زیر مد نظر گرفته شود، قبل از آرایش، پوست باید به طور کامل آبرسانی و مرطوب شود. استفاده از پرایمر می تواند به ماندگاری بیشتر آرایش و صاف و یکدست شدن پوست کمک کند.

برای جلوگیری از پخش شدن آرایش در اثر تعریق یا اشک، بهتر است از محصولات ضد آب استفاده شود. در عکاسی، چشم ها بیشتر از سایر قسمت های صورت جلب توجه می کنند. بنابراین، باید به آرایش چشم ها توجه ویژه ای شود.

استفاده از ریمل و خط چشم می تواند به جذابیت بیشتر چشم ها کمک کند. آرایش عروس برای عکاسی باید کمی غلیظ تر از آرایش روز عروسی باشد. دلیل این امر این است که دوربین عکاسی، جزئیات آرایش را بیشتر از چشم انسان نشان می دهد.

در اینجا چند نکته دیگر برای آرایش عروس برای عکاسی ارائه می شود: از آرایش براق خودداری کنید: آرایش براق در عکس ها انعکاس نور ایجاد می کند و باعث می شود که صورت چرب و براق به نظر برسد.

از رژ لب مات استفاده کنید: رژ لب مات ماندگاری بیشتری دارد و در عکس ها بهتر به نظر می رسد. آرایش خود را در طول روز چک کنید: در طول روز، آرایش خود را چک کنید و در صورت نیاز آن را ترمیم کنید.

وقتی شما بعنوان عکاس درحال عکس برداری هستید چهره هایی که آرایش مناسبی داشته باشند خیلی احتیاج به دستکاری در عکس با فتوشاپ نیست.

بعضی افراد به با خاطر ناآشنایی با عکاسی وقتی تصمیم به عکس گرفتن دارند برای زیباشدن در عکس سبک آرایش هایی را انتخاب می کنند که نه تنها چهره شان در عکس زیبا نمی شود بلکه چهره شان در عکس خراب می شود.

آتلیه تخصصی انعکاس با کادری تخصصی در زمینه عکس برداری و فیلم برداری از جشن عقد وعروسی، ودینگ، جشن تولد، عکاسی کودک ،فرمالیته ،عکاسی صنعتی ،عکاسی تبلیغاتی در خدمت شما عزیزان است.

اصول درست آرایش صورت برای عکاسی

بهترین آتلیه عکاسی کودک| آرایش عروس برای عکاسی

یکی از موارد بسیار مهم در عکاسی روشنایی و تنظیم نور است. وقتی نور در جهت مناسب بر روی چهره قرار بگیرد تیره و روشنی هایی که نور بر روی صورت ایجاد می کندچهره را زیباتر می کند.

ولی هنگامی که نور و روشنایی مناسب نباشد بر روی بعضی قسمتها سایه ایجاد می شود که شکل و فرم آنها را در عکس نامناسب نشان می دهد.
نکته مهم این است که دوربین همیشه آرایش چهره را کمتر از آن چه هست نشان می دهد.

اگر آرایش شما در عکس بسیار ملیح باشد دوربین چیزی از ارایش نشان نمی دهد و عکسی که به شما تحویل داده می شود عکسی بدون آرایش است.

بنابراین باید آرایش به گونه ای باشد که نه چهره زمخت وسیاه به نظر بیایید نه به گونه ای باشد که اصلا در عکس مشخص نباشد.

اگر دوست دارید چهره زیبایی ظریف داشته باشد باید در هنگام آرایش کنی غلیظ تر آرایش کنید چون دوربین آرایش را درست نشان نمی‌دهد.در اینجا بهترین آتلیه عروس در اصفهان عالی ترین گزینه برای عکسبرداری از جشن عقد و عروسی شما است.

هدیه آتلیه تخصصی انعکاس به شما عزیزان عکس رایگان به سلیقه خودتون در کنار سایر خدماتی که از ما می خواهید است.

در هنگام عکس برداری بهترین نور برای عکاسی نور طبیعی است .در عکاسی نور عکس باید متناسب با نور با آرایش باشد منظور اینکه نور فضای عکاسی همون اندازه باشد که آرایش در آن انجام شده و تست شده است.
اگر آرایش در نور طبیعی خوب به باشد در هر نور دیگری زیبا است. چون نورهای فلاش از نظر دما و نور شبیه نور طبیعی هستند. نور بسیار نرم به صاف کردن جزییات در عکس کمک می کند. این در حالی که نور سخت یا جهت دار جزییات را بیشتر نمایش می دهد

اگر بخواهیم از نور بیشتری در عکس استفاده کنیم پوشش کرم و کانسیلر هم باید پوشش زیادتری داشته باشد.

آرایش عروس برای عکاسی

چشم ها

چشم ها درعکس های پرتره اصلی ترین موضوع است.هر چه چشمان شما جذابتر باشد در عکس چشمان شما مشخص تر می شوند. سعی کنید در هنگام آرایش چشم از سه لایه ریمل استفاده کنید تا مژه ها در عکس قابل مشاهده تر باشد.

ابرو

برای فرم دادن و مرتب کردن نهایی ابروها یک هفته قبل از مراسم پیش متخصص ابرو بروید. در روز عروسی بیشتر از همه صورت عروس در لنز دوربین دیده می‌شود برای همین سعی کنید که نکات آرایشی را رعایت کنید تا بهترین و زیباترین تصاویر از خود به جا بماند.

در آرایش عروس ابروها را فراموش نکنید سعی کنید رنگ ابرو ها و موها را هماهنگ باشد تا بر زیبایی صورت بیافزاید و جاهای خالی ابرو را پر کنید.

برای پر کردن ابرو از مداد ابرو استفاده کنید. ابروهای پر در عکس زیباتر از عکس ابرو نازک است. در افراد با موهای بور و رنگ روشن ، ابروها خیلی مشخص نیست این مدل ابروها را با مداد ابرو پر کنید.

کرم پودر

برای عکس برداری بهتر است برای پوشش صورت از پودر استفاده کنید محصولات کرم مانند دوام زیادتری دارد. کرم و پودری را انتخاب کنید که با جنس پوست همخوانی داشته باشد.

پودری را برای فیکس استفاده کنید که بخوبی روی پوست بخوابد. بخاطر نور فلاش در عکس ها اگر کرم انتخابی به خوبی بر روی پوست قرار نگیرید در زیر نور کاملا مشخص است.

بهترین آرایش برای عکس

در آرایش کردن رعایت بهداشت بسیار حائض اهمیت است وقتی لوازم آرایشی را استفاده می کنید براش ها را شستشو دهید چون آلودگی ها که بر روی برس های مینشیند در اثر استفاده بر روی پوست از راه روزنه های پوست وارد شده و باعث مشکلات پوستی می شود به همین دلیل هر چند وقت یکبار برس ها را تعویض کنید.

عکس های مراسم عروسی یادگاری ماندگار برای عروس و داماد است .به همین دلیل آرایش عروس بسیار مهم است. آرایش سبک در روز مراسم جلوه زیباتری دارد سعی کنید در روز مراسم از آرایش ملایمی استفاده کنید آرایش به نحوی مناسب است که نقایص چهره را بپوشاند.

آرایش براق

آرایش براق در زیر نور فلاش جلوه زیبایی ندارد آرایش مات زیبایی بیشتری در عکس دارد. سعی کنید آرایش براق استفاده نکنید بهتر است زیر سازی آرایش براق باشد.

در قسمت‌هایی هم که هایلایتر استفاده می کنید به صورتی بکار ببرید که زیاد به چشم نیاید اگر علاقمند به آرایش براق هستی قبل از مراسم به نحوی آرایش را تست کنید.

کانتورینگ

بهترین جلوه ها را در عکس ها با کانتور کردن خلق کنید. برجسته‌سازی یا کانتورینگ در عکس ها بسیار اهمیت دارد مخصوصا عکس های سیاه سفید. به همین دلیل حتما در آرایش از کانتورینگ استفاده کنید و برجستگی گونه را با هایلایتر زیباتر کنید.

رنگهای انتخابی در آرایش باید به نحوی باشد که در زیر نور فلاش جلوه خوبی داشته باشد .اگر رنگ ها خیلی بی رنگ باشد زیر نور فلاش جلوه ای ندارد ولی رنگهای خیلی پر رنگ هم جلوه زیبایی ندارد. سعی کنید حتما نوع آرایش را زیر نور تست کنید.

برای زیبا تر شدن در عکس ها چطور آرایش کنیم؟

شاید آرایش طبیعی در روز بسیار زیبا باشد ولی آرایش باید زیر نور چراغ های دوربین را زیبا بنظر بیایید. رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای و شامپاینی رنگ های بسیار مناسبی برای سایه چشم و رژگونه صورتی روشن یا هلویی بهترین انتخاب است.

از رنگ‌های تیره استفاده نکنید چون صورت را زمخت نشان می دهد. سعی کنید که چشم و ابروها در روز مراسم آرایش بسیار زیبایی داشته باشد
اگر قصد آرایش دایم دارید ۶ماه قبل از مراسم این کار را انجام دهید.

سعی کنید کارهایی مثل برنزه کردن یا کارهای فانتزی در آرایش را در روز مراسم استفاده نکنید این تغییرات ممکن است خیلی در آن روز جالب نباشد.

روز عروسی روز مناسبی برای امتحان کارهای جدید در آرایش نیست رنگ های خاص در رژ لب یا رنگهای خاص در سایه عروس را بهتر را در آن روز امتحان نکنید.

طرحی که برای آرایش مو انتخاب میکنید هایلایت یا رنگ مو قبل از مراسم انتخاب کنید. حتما مدل انتخابی را روی سر تست کنید که با لباس و آرایش عروس متناسب باشد.

راههای زیباتر شدن در عکس

رژگونه و لب

رژ لب را به تنهایی استفاده نکنید. قبل از استفاده از رژ لب یا برق لب ازخط لب استفاده کنید چون باعث می شود دوام رژ بیشتر باشد. سعی کنید رژگونه ای که استفاده می کنید با رنگ پوست خیلی متفاوت نباشد.

برای برجسته کردن استخوان گونه از رنگهای براق استفاده کنید تا گونه برجسته تر به نظر برسد .

امروزه عکاسان حرفه ای با تخصص کافی می توانند با استفاده از تکنیک های فتوشاپ عکس را ادیت کرده ولی شما عزیزان می توانید با رعایت این نکات چهره ی زیبای خود را بدون ویرایش ثبت کنید.

در آتلیه تخصصی انعکاس لحظه های زیباتون را ثبت کنید. ما با بهره گیری از بروز ترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری برای شما عکسهای خاص و ناب به یادگار می گذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *