عکاسی تعیین جنسیت

عکاسی تعیین جنسیت

عکاسی تعیین جنسیت یک روش جشن گرفتن تولد نوزاد است. این مراسم معمولاً در هفته 18 تا 20 بارداری برگزار می شود، زمانی که جنسیت نوزاد قابل تشخیص است.

در این مراسم، والدین جنسیت نوزاد را برای اولین بار برای خانواده و دوستان خود اعلام می کنند. این کار اغلب با استفاده از بادکنک های رنگی، کیک، یا سایر تزئینات انجام می شود.

معمولاً توصیه می شود که برای عکاسی تعیین جنسیت در هفته 18 تا 20 بارداری برنامه ریزی کنید. این به این دلیل است که در این زمان، جنسیت نوزاد با دقت بیشتری قابل تشخیص است.

اگر می خواهید از یک آتلیه عکاسی استفاده کنید، باید حداقل یک ماه قبل از تاریخ مورد نظر خود وقت بگیرید. در انتخاب لباس برای عکاسی تعیین جنسیت، آزادی زیادی دارید.

با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: لباسی بپوشید که راحت باشید و در آن احساس خوبی داشته باشید. لباسی بپوشید که رنگ یا طرح آن با جنسیت نوزاد شما مطابقت داشته باشد.

لباسی بپوشید که برای عکاسی مناسب باشد. در اینجا چند ایده برای لباس های عکاسی تعیین جنسیت آورده شده است: برای دختر: لباس صورتی، لباس با طرح گل، یا لباس با پاپیون، برای پسر: لباس آبی، لباس با طرح ماشین، یا لباس با کراوات .

ایده های عکاسی تعیین جنسیت در اینجا چند ایده برای عکاسی تعیین جنسیت آورده شده است: بادکنک های رنگی: بادکنک های رنگی یک راه ساده و سرگرم کننده برای اعلام جنسیت نوزاد است.

کیک: کیک یک روش خلاقانه برای اعلام جنسیت نوزاد است. می توانید کیک را با رنگ های صورتی یا آبی تزئین کنید یا از رنگ های خنثی استفاده کنید و سپس جنسیت نوزاد را با استفاده از اسپری رنگ یا دود رنگی فاش کنید.

پرتاب رنگ: پرتاب رنگ یک روش هیجان انگیز برای اعلام جنسیت نوزاد است. می توانید از رنگ های صورتی یا آبی استفاده کنید یا از رنگ های خنثی استفاده کنید و سپس جنسیت نوزاد را با استفاده از اسپری رنگ یا دود رنگی فاش کنید.

بازی با لباس: یکی دیگر از راه های سرگرم کننده برای اعلام جنسیت نوزاد، بازی با لباس است. می توانید از لباس های صورتی یا آبی برای پوشاندن چشمان والدین یا دوستان خود استفاده کنید و سپس جنسیت نوزاد را فاش کنید.

عکاسی تعیین جنسیت می تواند یک تجربه فراموش نشدنی برای شما و خانواده تان باشد. با کمی برنامه ریزی، می توانید عکس هایی بگیرید که برای همیشه از آنها لذت خواهید برد.

عکاسی تعیین جنسیت

در این مقاله در مورد عکاسی جشن تعیین جنسیت مطالبی را عنوان می‌کنیم. با توجه به علاقه روز افزون والدین در ثبت لحظات مختلف رشد و نمو کودکان و نوزادان، عکاسی به صورت حرفه ای وارد این معقوله شده است.‌

یکی از پرطرفدار ترین زمینه های عکاسی کودکان، عکاسی بارداری و آتلیه بارداری و نوزادان است. خانواده ها با شروع دوران بارداری اقدام به عکاسی و ثبت خاطرات شیرین این دوران می نمایند.

از جمله مواردی که پدر و مادر تمایل به ثبت لحظات شیرین آن دارند، عکاسی جشن تعیین جنسیت نوزاد است. معمولاً پدر و مادر و بستگان نزدیک علاقه و اشتیاق فراوانی به دانستن جنسیت نوزاد دارند.

مسلما تمایل به عکاسی از این لحظه خاص و تکرار نشدنی دارند. حتی اگر پدر و مادر برای اعلام جنسیت نوزاد خود جشن ترتیب ندهند، در آتلیه بارداری عکس هایی برای ثبت این خاطره های شیرین می گیرند که تکمیل کننده آلبوم بارداری و نوزادی کودک است.

شما عزیزان اگر علاقمند به عکاسی از جشن تعیین جنسیت نوزاد خود هستید، کافیست از آرشیو بهترین آتلیه اصفهان دیدن کنید. آتلیه عکاسی انعکاس در زمینه عکاسی و فیلمبرداری از مراسم عروسی و ساخت کلیپ فرمالیته فعالیت می‌کند.

آتلیه انعکاس همچنین در زمینه عکاسی بارداری، عکاسی جشن تعیین جنسیت، عکاسی تولد، عکاسی نامزدی، عکاسی تبلیغاتی از محصولات، ساخت کلیپ تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، عکاسی پرسنلی و… نیز فعالیت می کند.

عزیزانی که از پکیج های عکاسی و فیلمبرداری عروسی آتلیه انعکاس استفاده کنند، از هدیه ویژه آتلیه که کلیپ فرمالیته رایگان است، برخوردار خواهند شد. همچنین هزینه خدمات عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی و فرمالیته در اقساط طولانی دریافت می شود.

عکاسی جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت و عکاسی مربوط به آن، ایده جذاب، خلاقیت و نوآوری، لوکیشن و دکور متفاوت، کادر متخصص و باتجربه و همچنین تجهیزات کامل نیاز دارد.

در این مبحث نکات مهم و کلیدی که باعث افزایش راندمان عکاسی تعیین جنسیت و رضایتمندی مشتریان و مراجعان آن می گردد، اشاره می شود.

۱. ایده های جذاب برای ثبت لحظات ناب و عکس هایی ماندگار

ایده پردازی اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید در نگاه اول جشن تعیین جنسیت فضای زیادی برای ایده سازی در اختیار شما قرار ندهد. اما با نگاهی متفاوت و خلاقانه خواهید دید، ایده های جذاب و نابی برای شما وجود دارد.

در ادامه برخی از این ایده ها که بیشتر مورد توجه و استقبال والدین قرار گرفته است، در اختیار شما قرار داده می شود.

۱.‌ استفاده از رنگ ها

معمولاً در تهیه وسایل نوزادان از رنگ آبی برای وسایل نوزاد پسر و از رنگ صورتی برای وسایل دخترها استفاده می شود. شما از این دو رنگ برای نشان دادن جنسیت نوزاد در المان های مختلف می توانید، استفاده کنید.

دکور آرایی با استفاده از از این دو رنگ می تواند، جنسیت نوزاد را نشان دهد. داشتن دکوری با بادبادک آرایی صورتی و یا آبی، استفاده از عروسک های آبی و صورتی و … ایده هایی برای مشخص کردن جنسیت نوزاد است.

۲. استفاده از لباس و کفش نوزاد

یکی از ترندهای نشان دادن جنسیت نوزاد، استفاده از لباس و کفش نوزاد است. لباس های دخترانه و پسرانه، کفش های صورتی و یا آبی، اکسسوری های نوزاد دختر مانند گل سر و نوزاد پسر مانند پاپیون و کروات، ایده های جالبی برای نشان دادن جنسیت نوزاد است.

ایده عکاسی تعیین جنسیت

۳. کیک جشن

یکی از جالب ترین و ترندترین ایده های عکاسی تعیین جنسیت، عکاسی با کیک مراسم است. در این ایده برای جشن کیکی تهیه می شود که ظاهر کیک معمولی در نظر گرفته می شود، ولی داخل کیک به رنگ صورتی یا قرمز نشان دهنده جنسیت نوزاد باشد.
با برش کیک جنسیت نوزاد مشخص می شود که هنگام عکاسی پدر و مادر در کنار کیک که جنسیت را نشان میدهد، قرار می گیرند. همینطور می توان ظاهر کیک را به صورتی طراحی یا انتخاب کرد، که نشان دهنده جنسیت نوزاد باشد.

آتلیه حرفه ای انعکاس با داشتن تجهیزات کامل و دکور جذاب و متفاوت رضایت مشتریان خود را فراهم می کند.

استفاده از کروات و پاپیون، سفارش کیک به صورت ماشین‌، برای جنسیت نوزاد پسر و استفاده از تاج دخترانه، کفش های پاشنه دار، کیک عروسکی و… برای نوزاد دختر و عکاسی از پدر و مادر با این کيک ها بسیار خاص و متفاوت است.

۴. استفاده از بادبادک آرایی

ایده بادبادک آرایی بسیار متداول است. بادکنک های رنگ صورتی و آبی برای نشان دادن جنسیت نوزاد، بادکنک های سفید که با کاغذهای آبی و صورتی پر شده و به وسیله پدر و مادر ترکانده شده و جنسیت نوزاد را با کاغذهای رنگی نشان می دهند.

اگر جشن تعیین جنسیت کودک دوم باشد، خواهر و برادر بزرگتر می‌تواند بادکنک را بترکاند. عکاسی از این ایده ها عکس هایی جذاب و ماندگار را برای پدرو مادر به یادگار خواهد گذاشت.

۵. ژست های تک نفری مادر و دو نفره پدر و مادر

یکی از خاطره انگیزترین عکسهای مربوط به تعیین جنسیت نوزاد عکس های تک نفره مادر به صورتی که برجستگی شکم در عکس مشخص باشد، است.

عکس تک نفره ی مادر با وسایل نوزاد، با تصویر سونوگرافی و … و همچنین ژست های دونفره پدر و مادر در حالت های مختلف که نشان دهنده جنسیت نوزاد و انتظار والدین برای به دنیا آمدن نوزاد است، خود ایده ای جالب و جذابی است.

ژست عکاسی تعیین جنسیت

۲. فضای عکاسی

برای عکاسی تعیین جنسیت می توانید، از فضای آتلیه یا فضای باز باغ ها و تالارهای مخصوص عکاسی استفاده کنید. فضای آتلیه این امکان را به شما می‌دهد، که از تمامی تجهیزات آتلیه استفاده کرده و عکس های با کیفیت، با نورپردازی عالی در شرایط کنترل شده آتلیه ثبت کنید.

آتلیه های حرفه ای بارداری معمولاً تجهیزات، دکورهای مناسب عکاسی تعیین جنسیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در برخی موارد والدین تمایل دارند، از فضای باز باغ ها و طبیعت زیبا استفاده کنند.

در این موارد نیز کادر حرفه ای آتلیه با تکمیل تجهیزات خود در فضای مورد نظر و استفاده از ایده های ناب عکاسی تعیین جنسیت را انجام می دهند. به خصوص امروزه در باغ ها و باغ تالارها فضاها و دکور های بسیار زیبایی برای عکاسی طراحی و اجرا شده است.

۳. تخصص و تجربه کادر آتلیه

یکی از مهمترین فاکتورهای آتلیه مناسب برای تعیین جنسیت، تجربه کادر آتلیه است. مادر باردار به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص خود نیاز به عکاس حرفه ای و با تجربه دارد که در کمترین زمان، بهترین و با کیفیت ترین عکس ها را ثبت نماید.

چنانچه کادر آتلیه از تخصص و تجربه کافی در این زمینه برخوردار نباشند، ممکن است باعث آزار مادر شده و حتی نتیجه مورد پسند و رضایت مشتریان نباشد.

کادر متخصص موقع عکاسی در مکان های مختلف و در شرایط متفاوت بهترین و با کیفیت ترین عکس ها را ثبت می نمایند.

۳. تجهیزات مدرن و پیشرفته

دکور کامل و جذاب در عکاسی تعیین جنسیت از اهمیت زیادی برخوردار است. آتلیه های حرفه ای به صورت مستقل آتلیه بارداری را در فعالیت های تخصصی خود گنجانده و رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم می نمایند.‌

عکس جشن تعیین جنسیت

آتلیه بارداری باید از لحاظ امکانات رفاهی آسایش و رفاه مادر باردار را تامین نموده و همچنین تجهیزات و دکور خاص عکاسی در این زمینه را داشته باشد.

داشتن تم های دخترانه و پسرانه در دکور آتلیه برای نشان دادن جنسیت نوزاد بسیار کاربردی است. ایده و فضای مناسب را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

۴. خلاقیت و نوآوری

در نهایت برای یک عکاسی رضایت بخش در زمینه عکاسی تعیین جنسیت، داشتن خلاقیت و نوآوری استفاده از دیده های جذاب و ناب ، باعث ثبت عکس های ماندگار و خاطره انگیز می گردد.

کادر آتلیه باید در این زمینه نوآوری بخرج داده تا از عکسهای تکراری و یکنواخت جلوگیری شود و حاصل کار متفاوت و رضایت بخش باشد.

جمع بندی

عکاسی تعیین جنسیت از شاخه های عکاسی بارداری است. امروزه با متداول شدن جشن تعیین جنسیت نوزاد والدین تمایل به عکاسی از این روز خاطره انگیز دارند.

عکاس حرفه ای باید ایده های جذابی همچون استفاده از بادبادک آرایی، استفاده از طراحی و تهیه کیک مراسم، استفاده از وسایل نوزاد، استفاده از رنگ های متداول شده برای تهیه وسائل نوزاد، استفاده از اکسسوری های دخترانه و پسرانه برای عکاسی تعیین جنسیت داشته باشد.

شما عزیزان اگر علاقمند به آموزش عکاسی، آموزش فتوشاپ لایتروم، آموزش رتوش حرفه ای عکس، آموزش ساخت کلیپ حرفه ای، چاپ و صحافی انواع آلبوم عکاسی، ترمیم عکس های قدیمی، تبدیل فیلم های قدیمی در بهترین آتلیه عکاسی اصفهان هستید کافیست با شماره ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *