عکاسی فرمالیته رایگان

عکاسی فرمالیته رایگان

عکاسی فرمالیته رایگان نوعی عکاسی عروسی است که بدون دریافت هزینه از زوجین انجام می‌شود. این نوع عکاسی می‌تواند به صورت پکیج با خدمات دیگر عروسی مانند فیلمبرداری، آرایشگاه و یا به صورت مجزا ارائه شود.

شرایط استفاده از عکاسی فرمالیته رایگان بسته به آتلیه یا استودیو عکاسی متفاوت است. به طور کلی، این نوع عکاسی برای زوجینی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های عروسی خود هستند، مناسب است.

عکاسی فرمالیته رایگان مزایایی همچون صرفه‌جویی در هزینه‌ها دارد. مهم‌ترین مزیت عکاسی فرمالیته رایگان، عدم پرداخت هزینه برای عکاسی است.

انعطاف‌پذیری: زوجین می‌توانند در زمان و مکان دلخواه خود عکاسی را انجام دهند. خلاقیت: عکاسان فرمالیته رایگان برای جذب مشتری، از خلاقیت و ایده‌های جدید در عکاسی استفاده می‌کنند.

عکاسی فرمالیته در واقع همان عکاسی عروس و داماد است، که بدون حضور میهمانان و در روزی غیر از روز برگزاری مراسم و جشن انجام می شود.‌ عروس و داماد در این روز مانند روز مراسم لباس پوشیده، آرایشگاه می روند و برای عکاسی و فیلمبرداری آماده می شوند.

برخی افراد عکاسی فرمالیته را در بهترین آتلیه اصفهان انجام می دهند، ولی اغلب اوقات عروس و دامادها ترجیح می دهند، لوکیشن هایی خاص و منحصر به فرد را برای عکاسی فرمالیته انتخاب نمایند.

عکاسی فرمالیته مزایایی از جمله داشتن زمان کافی برای حاضر شدن عروس و داماد، امکان مواجهه با چالش های غیر قابل پیش بینی، فرصت بیشتر تیم آتلیه برای ادیت و ویرایش عکس ها، دوری از استرس جشن و مراسم آن و… دارند.

همچنین امکان عکاسی در شهر و یا کشوری غیر از مراحل مکان برگزاری مراسم، امکان استفاده از لباس های متنوع، وجود جو صمیمی و عاطفی دونفره و بسیاری محاسن دیگر باعث شده اغلب زوجین تمایل به عکاسی فرمالیته داشته باشند.
با وجود هزینه اضافه برای عکاسی فرمالیته به دلیل مزایای بیشمار و رضایت عروس و داماد از عکاسی فرمالیته طرفداران آن بسیار زیاد بوده و اغلب عروس و دامادها هزینه عکاسی فرمالیته را جزء هزینه های مراسم محسوب کرده و آن را لازم می دانند.

زوج های جوانی که برای پکیج عروسی آتلیه انعکاس را انتخاب می کنند، از هدیه ویژه ما برخوردار می شوند، آتلیه انعکاس به همراه پکیج عروسی فرمالیته رایگان را به زوج های جوان هدیه می دهد.

پکیج های عروسی و عکاسی و فیلمبرداری از مراسم در آتلیه انعکاس با اقساط ماهیانه انجام می شود، همچنین در آتلیه انعکاس خدمات عکاسی نامزدی، عکاسی تولد، عکاسی بارداری، عکاسی از کودکان، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی و… نیز انجام می شود.

عکاسی فرمالیته

عکاسی فرمالیته رایگان

چنانچه امکان عکاسی فرمالیته در شمال در فصل بهار را داشته باشید، فرصت بی نظیری برای استفاده از از زیبایی های طبیعی شمال کشور در فصل بهار خواهید داشت.

لوکیشن عکاسی فرمالیته در شمال کشور

کشور ایران به دلیل داشتن طبیعت چهار فصل، مکان ها، لوکیشن های بسیار زیادی برای عکاسی دارد. لوکیشن های منحصر به فردی که به دلیل جذابیت های خارق العاده، باعث زیبایی دو چندان عکسها و فیلم های تهیه شده در آن می گردد.

طبیعت زیبا و بکر مناطق مختلف ایران، لوکیشن های مورد علاقه عکاسان و افراد مختلف هستند. از جمله مناطقی که بسیار مورد توجه عکاسان و عامه افراد برای عکاسی و فیلمبرداری است، منطقه شمال می باشد.

بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان با انتخاب بهترین لوکیشن ها در شما کشور بهترین خاطره ها را برای شما عزیزان رقم می زند. وجود جنگل های بسیار زیبا و ساحل چشم نواز دریا و مناطق بکر باعث شده یکی از لوکیشن های پرطرفدار عروس و داماد برای عکاسی فرمالیته باشد.

برخی از این لوکیشن های زیبا در نزدیکی تهران قرار دارد. ساکنین شهر تهران به راحتی می تواند به این مکان ها رفت و آمد نموده و نیاز به اقامت در شب ندارد. در ادامه برخی از این لوکیشن های زیبا به شما عزیزان معرفی می گردد.

لوکیشن عکاسی فرمالیته

جنگل کبودال

این منطقه در نزدیکی شهر علی آباد کتول قرار داشته و آبشار معروف کبودال در آن واقع شده است. علاوه بر این آبشار دیدنی، آبشار های بزرگ و کوچک دیگری در حاشیه رودخانه کبودال وجود دارد که لوکیشن های بسیار زیبایی برای عکاسی محسوب می گردد.

آبشار ویسادار

یکی از چشم نوازترین لوکیشن های عکاسی شمال، آبشار ویسادار در نزدیکی شهر رضوانشهر است. مسیر دسترسی به این آبشار به وسیله درخت های بسیار بلند پوشانیده شده و آبشار ویسادار به دلیل ارتفاع و بلندی خاص خود منظره زیبایی برای عکاسی فرمالیته به شمار می رود.

قلعه رودخان فومن

به دلیل وجود قلعه تاریخی رودخان فومن و همچنین طبیعت زیبا و خاص این منطقه، بسیاری از عکاسان آن را برای لوکیشن عکاسی انتخاب می نمایند. عکسهای گرفته شده در این منطقه دارای بک گراند خاص می شوند که با تمام لوکیشن های عکاسی ایران متفاوت است.

برای عکاسی فرمالیته، این منطقه جذاب است. ولی توجه داشته باشید، رفتن به قلعه رودخان فومن دارای دشواری هایی می باشد، که باید عروس و داماد آن را مد نظر قرار دهند.

فرمالیته رایگان

منطقه ییلاقی اولسبلنگاه ‌‌

یکی از متفاوت ترین لوکیشن های عکاسی روستای اولسبلنگاه در ۲۵ کیلومتری ماسال در استان گیلان واقع شده است. این منطقه ییلاقی یکی از بی نظیرترین لوکیشن های عکاسی شمال کشور محسوب می گردد.

از زیبایی های این منطقه وجود جنگل های وسیع و گسترده، درختان سر به فلک کشیده، تونل های طبیعی خارق العاده ای است. مسیر رسیدن به این روستا از کنار رودخانه ی خالکایی می گذرد، که خود مکان مناسبی برای عکاسی فرمالیته می باشد.

جنگل های دالخانی

یکی از بکرترین و زیباترین مناطق جنگلی شمال کشور منطقه دالخانی و روستایی که به همین نام در آن واقع شده است، می باشد. منطقه دالخانی در ۳۵ کیلومتری شهر رامسر واقع شده و با نابا نام دالان بهشت نیز شناخته می شود.

ساحل زیبای دریای خزر

برخی از عروس و دامادها تمایل به عکاسی فرمالیته در کنار دریای خزر و در ساحل زیبای آن دارند. زیباییهای دریا، ساحل آسمان، امواج دریا و …. بر هیچکس پوشیده نمی باشد. بک گراند دریا هر عکسی را زیباتر می نماید.

عکاسی فرمالیته در فصل بهار

به طور کلی جنگل ها، ییلاقات، سواحل دریا، آبشار ها و حتی کوهستان های زیبا و بی نظیر شمال کشور همگی لوکیشن های بسیار مناسبی برای عکاسی فرمالیته محسوب می گردد.

عکاسی فرمالیته در فصل بهار

زیبایی های فصل بهار برای عکاسی جذابیت های بصری زیادی دارد. چنانچه شخص امکان عکاسی فرمالیته در فصل بهار داشته باشد، عکاسی در فضای باز و لوکیشن های طبیعی، گزینه‌ی مناسبی است.

طبیعت زیبا و تمیز فصل بهار، گلهای رنگارنگ، درختان سرسبز، چشمه های آب جاری، آبشارهای روان و حتی زیبایی و طراوت موجود در پارک ها، در شهرهای بزرگ باعث می شود، فصل بهار گزینه جذابی برای عکاسی باشد.

فصل بهار المان های متنوعی برای عکاسی فرمالیته دارد. استفاده از گل های رنگارنگ برای تاج عروس، دسته گل عروس، برای تزیین جایگاه عروس و داماد، استفاده از شکوفه های درختان در بک گراند عکس ها و …در عکاسی فرمالیته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتخاب لباس مناسب فرمالیته بهاری

برخی از عروس و دامادها تمایل دارند، در روز عکاسی فرمالیته لباس های مراسم خود را بپوشند. اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند، لباس های متنوع بهاری، لباس هایی رنگارنگ با رنگ های شاد و تند و جذاب بپوشند.

انتخاب لباس فرمالیته

لوکیشن و بکگراند عکس در انتخاب رنگ لباس تاثیر مستقیم دارد. چنانچه لوکیشن شما درختان سرسبز و جنگل ها هستند، بهتر است، رنگ لباس شما قرمز و یا رنگی متضاد با رنگ سبز درختان باشد.

چنانچه بک گراند لوکیشن عکس شما، دریا رودخانه و یا حتی آسمان زیبای بهاری است، لباس شما نباید سفید یا آبی باشد. قبل از اقدام به عکاسی با عکاس خود در مورد لوکیشن هماهنگ شوید و لباس متناسب با فضای لوکیشن را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب مدل و سبک لباس به راحتی و آزادی آن توجه کنید. تا هنگام عکاسی بتوانید، ژست های مورد نظر خود را بگیرید. هنگام عکاسی فرمالیته بهاری، سبک اسپرت برای انتخاب لباس گزینه مناسبی است.

هنگام تنظیم استایل خود به کفشها، اکسسوری ها، زیورآلات و … توجه نمایید تا با سبک اسپرت شما هماهنگی داشته باشد. چنانچه طرفدار سبکهای کلاسیک و رسمی هستید، نیز می توانید، استایل رسمی خود را متناسب با فصل بهار تنظیم کنید.

دسته گل

گلهای رنگارنگ از ویژگی های جدایی ناپذیر فصل بهار هستند. شما می توانید، دسته گل بسیار زیبایی با گل های بهاری تهیه کنید و در ژست عکس های خود از آن استفاده کنید. در ترکیب گل ها از رنگهای سفید، زرد، قرمز استفاده کنید.

کلیپ فرمالیته رایگان

در انتخاب گل ها به رنگ لباس خود توجه کنید. بهتر است، رنگ گل ها در تضاد با رنگ لباس شما باشد و نقش مکمل استایل شما را بازی کند. گل هایی که رنگ سفید دارند، بیشتر تداعی‌کننده فصل بهار، پاکی و زیبایی حس بین عروس و داماد هستند.

اکسسوری های بهاری

از عوامل تاثیر گذار بر روی زیبایی عکس های فرمالیته اکسسوری ها هستند. معمولاً در طول مراسم از زیورآلات، جواهرات و تاج و تور برای عروس و کراوات و گل سینه و … برای داماد استفاده می شود.

اما در روز عکاسی فرمالیته بهتر است، از این اکسسوری ها استفاده نکنید. تزیینات و جواهرات و اکسسوری های خود را ساده و متفاوت از روز مراسم انتخاب کنید. برای عروس به جای تاج و تور یک تاج کوچک گل می تواند بسیار جذاب باشد.

به جای استفاده از سرویس طلا و جواهرات، استفاده از حلقه زیبایی بیشتری دارد. برخی از اکسسوری های پیشنهادی برای عکاسی فرمالیته بهاری استفاده از کلاه، چترهای آفتابگیر، حلقه گل برای دست و… را اشاره کرد.‌

هنگام انتخاب اکسسوری برای فرمالیته بهاری به سادگی و سبکی آن توجه کنید. از رنگ های سفید بیشتر استفاده کنید. بین اکسسوری های استفاده شده و سبک لباس، مو و آرایش شما باید هماهنگی و تناسب وجود داشته باشد.

متناسب با لوکیشن انتخابی خود می توانید از ریسه های نور، داربست های گل، بادبادک و… به عنوان اکسسوری لوکیشن استفاده کنید.

بهترین کلیپ فرمالیته

مزایا عکاسی فرمالیته بهاری

۱.‌ از جمله مزایای فصل بهار برای عکاسی فرمالیته رنگارنگی و جذابیت طبیعت در این فصل می باشد.
۲. هوای معتدل و مطلوب بهاری باعث می گردد، عروس و داماد بتوانند، از لباس های مختلف و با سبک باز و آزاد استفاده کنند که جذابیت خاصی دارد.

به خصوص لباس های باز برای عروسی که لباس مراسم عروسی او سبک کلاسیک بوده است. لباس های فانتزی و باز در عکاسی فرمالیته جذابیت و تنوع بیشتری دارد .
۳. در فصل بهار عروس و داماد امکان انتخاب بیشتری برای لوکیشن های مورد نظر خود دارند و طبیعت زیبای بهاری فرصت انتخاب آنها را گسترش می دهد.
۴. وجود زیبایی‌های طبیعی در تمام نقاط ایران در فصل بهار هزینه انتخاب لوکیشن را برای عروس و داماد کاهش می دهد.

معایب عکاسی فرمالیته بهاری

۱. با توجه به زیبایی فصل بهار و مزایای عکاسی فرمالیته در فصل بهار معمولا آتلیه ها در این فصل مراجعین بیشتری دارند و برای گرفتن نوبت عکاسی باید زودتر اقدام کنید و گرنه ممکن است، نتوانید از آتلیه مورد نظر خود نوبت عکاسی بگیرید.
۲. فصل بهار به دلیل ماهیت متغیر و در حال تغییر خود ممکن است، چالشهای غیر قابل پیش بینی برای عکاسی به وجود آورد.

کلیپ حرفه ای فرمالیته

جمع بندی

عکاسی فرمالیته به دلایل مختلف از جمله دوری از استرس مراسم، انتخاب لوکیشن های متفاوت از مکان مراسم، وجود زمان کافی برای عروس و داماد برای آماده شدن و عکاسی کردن، امکان عکاسی در شهر و یا کشوری دیگر و … طرفداران بسیار زیادی دارد.

افراد می توانند، لوکیشن های متفاوتی را برای عکاسی انتخاب کنند. یکی از بهترین مکان هایی عکاسی فرمالیته شمال کشور می باشد. طبیعت زیبا و منحصر به فرد شمال کشور برای عکاسی بسیار جذاب است.

از لوکیشن های مناسب در شمال کشور برای عکاسی فرمالیته می توان به جنگل کبودال، آبشار ویسادار، قلعه رودخان فومن، منطقه ییلاقی اولسبلنگاه و …را اشاره کرد.
فصل بهار نیز موقعیت بسیار مناسبی برای عکاسی فرمالیته محسوب می گردد. طبیعت زیبا و تازه و چهار فصل ایران، لوکیشن های زیبایی را برای عکاسی در اختیار عروس و داماد قرار می دهد.

هنگام عکاسی فرمالیته در فصل بهار لباس هایی مناسب، اکسسوری های زیبا انتخاب نمایید و سبک و استایل لباس پوشیدن و آرایش خود را ساده و سبک انتخاب نمایید.

استفاده از تاج گل، دسته گل های بهاری و حتی حلقه دست گل میتواند برای عکاسی فرمالیته بهاری مناسب باشد. شما عزیزان هم فرصت استثنایی فرمالیته رایگان را از دست ندهید و با انتخاب پکیج عکاسی و فیلمبرداری عروس از هدیه فرمالیته رایگان لذت ببرید.

آتلیه عکاسی انعکاس همچنین در زمینه آموزش عکاسی، آموزش رتوش حرفه ای عکس، آموزش میکس و مونتاژ فیلم، آموزش فتوشاپ لایتروم، چاپ و تهیه انواع آلبوم عکاسی، تبدیل فیلم های قدیمی، ساخت انواع کلیپ حرفه ای و کلیپ تبلیغاتی و….نیز فعالیت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *