انواع پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس

انواع پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس

انواع پکیج های عکاسی عروسی بسته به خدمات ارائه شده توسط آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، متفاوت است. به طور کلی می توان پکیج های عکاسی عروسی را به سه دسته تقسیم کرد:

پکیج های پایه: این پکیج ها شامل خدمات ضروری عکاسی عروسی مانند عکاسی از مراسم عروسی، فرمالیته، و آتلیه است.

پکیج های میان رده: این پکیج ها علاوه بر خدمات پکیج های پایه، خدماتی مانند فیلمبرداری از مراسم عروسی، تدوین فیلم عروسی، و آلبوم های ویژه را نیز شامل می شوند.

پکیج های VIP: این پکیج ها شامل تمامی خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروسی با بالاترین کیفیت و امکانات هستند. عوامل مختلفی در انتخاب پکیج عکاسی عروسی موثر هستند، از جمله: بودجه: یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب پکیج عکاسی عروسی، بودجه است.

پکیج های عکاسی عروسی با قیمت های مختلفی ارائه می شوند، قبل از انتخاب پکیج، بودجه خود را مشخص کنید. خدمات مورد نیاز: مهم است که خدمات مورد نیاز خود را از آتلیه عکاسی بپرسید و پکیجی را انتخاب کنید که تمامی خدمات مورد نیاز شما را پوشش دهد.

سابقه و تجربه آتلیه: سابقه و تجربه آتلیه عکاسی نیز از عوامل مهم در انتخاب پکیج است. بهتر است قبل از انتخاب پکیج، نمونه کارهای آتلیه را ببینید و از تجربه آن ها مطمئن شوید.

برای انتخاب بهترین پکیج عکاسی عروسی، باید مراحل زیر را دنبال کنید: با چند آتلیه عکاسی معتبر تماس بگیرید و از خدمات و قیمت های آن ها مطلع شوید.

نمونه کارهای آتلیه ها را ببینید و از کیفیت آن ها مطمئن شوید. با عکاسان آتلیه ها ملاقات کنید و از تجربه آن ها بپرسید. بودجه خود را مشخص کنید و پکیجی را انتخاب کنید که تمامی نیازهای شما را برآورده کند.

با انجام این مراحل می توانید بهترین پکیج عکاسی عروسی را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله انواع پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس بهترین آتلیه اصفهان را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم.

مسئله عکاسی و فیلمبرداری از جشن ها به خصوص جشن عروسی، تولدها، مراسم نامزدی، فرمالیته برای افراد بسیار حائز اهمیت است، بخصوص امروزه خانواده ها به مسئله عکس و فیلم توجه ویژه دارند.

با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور و مدیریت مسئله مالی برای زوجین، آنها همواره در صدد کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات دریافتی هستند.

اکثر آتلیه های حرفه ای برای پاسخ به این خواست عروس و داماد، پکیج های مختلف را طراحی و به عروس و داماد و یا مشتریان پیشنهاد می نمایند. برخورداری از امکانات کامل و متنوع و همچنین صرفه اقتصادی از ویژگی های این پکیج ها است.

عروس و داماد با مطالعه و آشنایی با این پکیج ها، علاوه بر آگاهی از خدمات ارائه شده توسط آتلیه، اطلاعات کاملی از تجهیزات آتلیه و توانایی های کادر آتلیه به دست می آورند.

شما زوج های جوانی که قصد استفاده از پکیج های عروسی را دارید حتما از انواع پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس دیدن کنید. آتلیه انعکاس در زمینه عکاسی و فیلمبرداری از مراسم و تهیه کلیپ فرمالیته بصورت اقساط طولانی آماده خدمت رسانی است.

آتلیه عکاسی انعکاس همچنین خدمات عکاسی عروسی، عکاسی تولد، عکاسی نامزدی، عکاسی کودکان، عکاسی بارداری، عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، ساخت انواع کلیپ حرفه ای، چاپ و تهیه انواع آلبوم عکاسی و… را انجام می دهد.

پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس

انواع پکیج های عکاسی عروسی آتلیه انعکاس

معمولاً صاحبین آتلیه های حرفه ای در این پکیج های عروسی تخفیفاتی را در نظر می گیرند، به صورتی که اگر مشتریان تمایل به انتخاب خدمات ارائه شده در پکیج، به صورت مجزا داشته باشند، ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهند بود.

پکیج  VIP

پکیج VIP خدماتی کامل نظیر فیلم برداری با چند دوربین، استفاده از تجهیزات پیشرفته فیلمبرداری مانند رونین، کرین، هلی شات، تهیه و طراحی آلبوم های ایتالیایی،پخش عکس های فرمالیته بر روی LED در طول مراسم و …. ارائه می‌دهد.

کادر آتلیه انعکاس با ارائه این پکیج ها خدمات کامل و بی نظیری در اختیار زوجین قرار دهند، تا پروژه عکاسی و فیلمبرداری مراسم آنها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار عروس و داماد قرار گیرد.

از جمله خدمات ارائه شده در پکیج VIP آتلیه انعکاس تصویربرداری با تجهیزات رونین است. وظیفه رونین از بین بردن لرزش دست فیلمبردار است. رونین ها، ربات هایی هستند که به فیلمبردار کمک کرده و باعث افزایش کیفیت و وضوح فیلم می شود.

برخی از دوربین های فیلمبرداری به استاپلیزر و یا لرزشگیر مجهز هستند، ولی کیفیت فیلم تهیه شده با رونین قابل مقایسه با کیفیت فیلم این دوربین ها نمی باشد.

پکیج عکاسی عروسی

استفاده از رونین در طول مراسم به خصوص هنگام رقص عروس و داماد، که فیلمبردار مجبور به تغییر وضعیت می باشد، باعث می گردد، تصاویر ضبط شده بسیار با کیفیت باشد.

رونین ها معمولاً بسیار سبک هستند و فیلمبردار هنگام استفاده از آن خسته نشده و توان بیشتری برای فیلمبرداری طولانی مدت خواهد داشت. رونین باعث افزایش کیفیت فیلم شده و کلیپ تهیه شده از مراسم را زیباتر و با کیفیت تر می نماید.

کادر آتلیه در اکثر پکیج های طراحی شده خود تجهیزات رونین را لحاظ می نمایند، تا راندمان کاری افزایش پیدا کرده و رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

 خدمات پکیج VIP آتلیه انعکاس

  • پکیج VIP تصویربرداری از مراسم با 2 دوربین (super slow motion Alfa sony )
  • تصویر برداری با تجهیزات رونین (super slow motion Alfa sony )
  • تصویر برداری با تجهیزات کربن (داخل مراسم )
  • تصویر برداری با تجهیزات هلیشات (باغ و ورودی مراسم )
  • عکاسی باغ و عمارت
  • پخش عکس های فرمالیته بر روی LED در روز مراسم
  • ۱۰ عدد پلکسی دو برگی
  • خدمات عکاسی از کل مراسم
  • میکس و مونتاژ فیلم خروجی full HD روی هارد
  • آلبوم طراحی شده ۴۰*۸۰ عروسی با جلد کریستال
  • پک چاپ ۵برگ متالیک آلبوم کوچک ۱۳*۲۶ از آلبوم عروسی
  • چاپ ۲۰ عدد عکس کوچک از روز فرمالیته
  • دیزاین مراسم
  • دو عدد قاب عکس (۳۰*۴۰) و عکس (۶۰*۸۰) از عکس های فرمالیته تحویل داخل مراسم

استفاده از تجهیزات مدرن عکاسی و پیشرفت تکنولوژی در تمام جنبه های زندگی اثرگذار می باشد. صنعت و هنر عکاسی نیز از این مقوله جدا نبوده و پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تجهیزات مدرن در آن به خوبی قابل مشاهده است.

 بهترین پکیج عکاسی عروسی

از جمله این تجهیزات مدرن هلی شات، کرین، دوربین های اسلوموشن، میکروفون های فوق حرفه ای و … هستند، که باعث افزایش کیفیت عکس ها و فیلم ها شده است.‌

از جمله این تکنولوژی‌ها استفاده از هلی شات ها است، که عکاسی و فیلمبرداری از بالا را در شات های مختلف و از زاویه های متنوع را فراهم کرده است، هلی شات ها در واقع همان کوادکوپترها هستند.

هلی شات ها در موارد مختلف مانند نقشه برداری جغرافیای و صنعتی، ساخت تیزر فیلم و حتی امداد و نجات استفاده می گردد. از مزایای استفاده از هلی شات تصویربرداری از آسمان، با کیفیت و بدون لرزش دست است.

در پکیج های عکاسی و فیلمبرداری از هلی شات برای فیلمبرداری از باغ و باغ تالار مراسم استفاده می گردد. استفاده از تصویر های هوایی به جای استفاده از تصاویر معمولی، کلیپ و فیلم عروسی را استثنایی می نماید.

بسیاری از زوجین تمایل به استفاده از هلی شات داشته و از وجود آن در پکیج های مراسم عروسی بسیار استقبال می کنند. در فیلمبرداری با کیفیت از کرین نیز استفاده می گردد.

کرین همان حمل کننده و جرثقیل دوربین فیلمبرداری است، که در انواع مختلف تولید شده است. از نوع متصل به صندلی فیلمبردار و دستیاران، نوع طراحی شده به شکل یک بازوی کمکی در کنار دوربین فیلمبرداری، تا نوع کنترل از راه دور، انواع کرین های تولیدی هستند.

از مزایای کرین کنترل از راه دور، فیلمبرداری از جمعیت زیاد حاضر در مراسم، ضبط تصاویر شفاف و با کیفیت بدون لرزش دست، امکان ایجاد مانور و حرکات سریع در تصویربرداری برای فیلمبردار، امکان تصویربرداری از جهات مختلف و… را می توان برشمرد.

بهترین آتلیه عروس اصفهان در پکیج های تخصصی طراحی شده برای مراسم عروسی از هلی شات و کرین برای تصویربرداری با کیفیت و فوق حرفه ای استفاده می کنند.

درخواست فیلمبرداری با استفاده از هلی شات و کرین خارج از پکیج های طراحی شده، می تواند هزینه زیادی را برای عروس و داماد در پی داشته باشد.

بهترین عکاسی عروسی

اما استفاده از این تجهیزات مدرن در پکیج های آتلیه ها به دلیل جمع شدن خدمات در یک پکیج هزینه مناسب تری را دارد و زوجینی که تمایل به استفاده از این تجهیزات با قیمت مناسب تری دارند، می توانند از میان پکیج های پیشنهادی انتخاب نمایند.

پکیج اقتصادی

  • پکیج ویژه تصویربرداری دو دوربینه از مراسم و باغ و آتلیه با دوربین (super slow mation canon)
  • تصویر برداری با تجهیزات رونین تصویر برداری با تجهیزات کربن (داخل مراسم )
  • تصویر برداری با تجهیزات هلیشات (داخل باغ)
  • عکاسی باغ و آتلیه با دوربین Alfa sony
  • آلبوم طراحی شده برگ ۴۰*۶۰ عروسی با جلد جیر به همراه پک آلبوم کوچک ۲۶*۱۳ از آلبوم عروسی
  • عکاسی کل مراسم یک روز
  • عکاسی اختصاصی داخل استودیو
  • چاپ ۱۰ عدد عکس ۱۶*۲۱ از عکس های داخل استودیو
  • میکس و مونتاژ فیلم تحویل ۵ کلیپ خروجی full HD روی هارد
  • پک ۴عددی قاب عکس (۶۰*۴۰) و (۲۱*۱۶)
  • ۵ عدد پلکسی دوبرگی

عکاسی فرمالیته

از فعالیت های مدرن آتلیه های عکاسی می توان به عکاسی فرمالیته اشاره کرد. در واقع عکاسی فرمالیته به عکاسی از زوجین در فاصله کمی از مراسم عروسی گفته می شود.

عروس و داماد در آن روز تعیین شده، لباس های مراسم را بر تن کرده و به دور از فشار و استرس روز مراسم اقدام به عکاسی می کنند. در بسیاری موارد از این عکس های فرمالیته برای عکس سر مجلس استفاده می شود.

بهترین فرمالیته عروسی

از مزایای چنین کاری محیطی آرام بدون حضور میهمانان، عدم وجود استرس روز مراسم، عکاسی در محیطی متفاوت در صورت تمایل، عکاسی با لباس های متنوع را می‌توان برشمرد.‌

برخی از زوج ها برای عکاسی فرمالیته مکان هایی مانند جایی که برای اولین بار همدیگر را ملاقات کردند یا برحسب سلیقه عروس و داماد جنگل، دریا، باغهای عکاسی و فیلمبرداری و …  را در نظر دارند.

از آنجا که عکاسی فرمالیته باعث بالا رفتن کیفیت عکس های گرفته شده می گردد، تقاضای عروس و داماد برای آن رو به افزایش است. در نتیجه آتلیه عکاسی انعکاس اقدام به طراحی و پیشنهاد پکیج های فرمالیته می نمایند.

علاوه بر عروس و دامادهایی که تمایل به عکاسی در روزی غیر از روز مراسم دارند، افرادی نیز هستند، که عکس های روز مراسم عروسی آنها بی کیفیت می‌باشد و مطابق میل و سلیقه آنها نیست، این دسته از افراد نیز اقدام به عکاسی فرمالیته می نمایند.

ممکن است، لباس عروس و داماد بپوشند و یا با لباسهای دیگر اقدام به عکاسی فرمالیته نمایند.‌ در هر صورت این دسته افراد برای داشتن عکس هایی مطابق سلیقه شخصی برای عکاسی فرمالیته اقدام می کنند.

در هر صورت عکاسی فرمالیته به عکاسی گفته می شود، که زوجین با هماهنگی عکاس با لباس های مشخص شده، در مکان انتخابی اقدام به عکاسی می نمایند و آتلیه ها پکیج ویژه فرمالیته متنوعی برای پاسخ به این درخواست در اختیار افراد قرار می دهند.

فرمالیته عروسی

پکیج ویژه فرمالیته

  •  تصویربرداری با دوربین (super slow motion Alfa sony )
  • تجهیزات تصویر برداری رونین
  • تصویر برداری با تجهیزات هلیشات عکاسی روز وشب با دوربین (super slow motion Alfa sony )
  • ادیت فیلم و پخش کلیپ در روز مراسم
  • ورودی جنگل و دریاچه (بر عهده استودیو )
  • خروجی فیلم به صورت 4k

جمع بندی

با توجه به مشکلات اقتصادی، تورم و هزینه‌های بسیار زیاد مراسم عروسی، آتلیه های حرفه ای برای جذب مشتری و کمک به کاهش هزینه های عروس و داماد، اقدام به طراحی و ارائه پکیج های عکاسی و فیلمبرداری نموده اند.

در این پکیج ها خدمات مختلف شامل تعداد مشخصی عکس، تایم مشخص‌ شده برای فیلمبرداری، ساخت کلیپ، استفاده از دوربین های متعدد، استفاده از تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی مانند رونین، هلی شات، کرین ، عکس سر مجلس و… عرضه می شود.

به دلیل جمع شدن این خدمات در یک پکیج قیمت مناسبی دارد. عروس و داماد می توانند از این فرصت اقتصادی استفاده کنند. شما عزیزان علاقمند هستید با سایر پکیج های بهترین آتلیه عکاسی اصفهان بیشتر آشنا شوید با شماره ۰۹۱۳۱۱۷۵۶۲۱ تماس بگیرید.

ضمنا آتلیه عکاسی انعکاس برای رفاه حال زوج های جوان خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروسی را به صورت اقساط طولانی ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *